استفاده از این اپلیکیشن مثل این است شما در حال قدم زدن در پاساژ آنلاینی هستید که بهترین فروشگاه‌های آنلاین در آن متمرکز شده‌اند؛ البته هدف از طراحی ترب ارزیابی قیمت‌ها در بازار است و این برنامه یک فروشگاه اینترنتی نیست. با افزایش تعداد فروشگاه‌های اینترنتی در ایران کاربران ایرانی نیاز به سرویس جدیدی هم […]

استفاده از این اپلیکیشن مثل این است شما در حال قدم زدن در پاساژ آنلاینی هستید که بهترین فروشگاه‌های آنلاین در آن متمرکز شده‌اند؛ البته هدف از طراحی ترب ارزیابی قیمت‌ها در بازار است و این برنامه یک فروشگاه اینترنتی نیست.

با افزایش تعداد فروشگاه‌های اینترنتی در ایران کاربران ایرانی نیاز به سرویس جدیدی هم برای شناختن محصولات فروشگاه‌های معتبر و جدیدالورود و هم برای یافتن بهترین قیمت محصول مورد نظرشان پیدا کرده اند. در بین تعداد زیادی سرویس، ترب با هدف معرفی فروشگاه‌های جدید و معتبر اینترنتی و ارائه‌ی شفاف قیمت‌ها به کاربران از سال ۱۳۹۴ تاسیس شده است. این سرویس در قالب وبسایت اینترنتی با آدرس torob.com ، در قالب افزونه برای مرورگرهای اینترنتی و در قالب اپلیکیشن موبایل در دسترس کاربران قرار دارد و تاکنون با استقبال خوب کاربران روبرو شده است.

علاوه بر اینکه ترب تمامی محصولات فروشگاه‌های همکار را به پایگاه داده خود اضافه می کند تا در نتیجه جستجوی کاربران قابل مشاهده باشد، همکاری ترب با فروشگاه‌های اینترنتی در قالب پنلی است که در آن می‌توانند وضعیت محصولاتشان در ترب و آمار کلیک‌هایی که از ترب به سایت خود دریافت کرده‌اند را مشاهده کنند. همچنین در این پنل هر فروشگاه می‌تواند روزانه 15 تخفیف ویژه‌ی خود را ثبت کند تا در صفحه‌ی اول اپلیکیشن ترب نمایش داده شود.

امکانات منحصر به فرد برنامه ترب

رابط کاربری استاندارد، ساده و شکیل

یک موتور جستجوی محبوب برای خرید

مشاهده کالاها و محصولات فروشگاه های اینترنتی درون ترب

مشاهده کالاهای ویژه تمام فروشگاه ها

امکان افزودن محصولات به علاقه مندی ها و دسترسی سریع به آن ها

امکان تنظیم ترب به گونه ای که تغییر قیمت کالاهای مورد نظر شما را به شما اعلام کند

مشاهده جزییات و مشخصات کامل محصول

برخورداری از تخفیف های خوب

دسته بندی منظم و کامل و جامع

جستجوی هوشمند در بین محصولات

لینک دانلود: دریافت ترب