محمد جواد آذری جهرمی طی حکمی، مهدی محمدی را به عنوان عضو هیئت عامل سازمان فناوری اطلاعات ایران منصوب کرد. مهدی محمدی عضو هیات علمی دانشگاه تهران است و دكتری مدیریت تكنولوژی از دانشگاه علامه طباطبایی دارد. ریاست مرکز پژوهش های کاربردی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، ریاست کمیته علمی و هماهنگ‌کننده تدوین گزارش بین‌المللی سیاست‌گذاری […]

محمد جواد آذری جهرمی طی حکمی، مهدی محمدی را به عنوان عضو هیئت عامل سازمان فناوری اطلاعات ایران منصوب کرد.

مهدی محمدی عضو هیات علمی دانشگاه تهران است و دكتری مدیریت تكنولوژی از دانشگاه علامه طباطبایی دارد. ریاست مرکز پژوهش های کاربردی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، ریاست کمیته علمی و هماهنگ‌کننده تدوین گزارش بین‌المللی سیاست‌گذاری علم، فناوری و نوآوری ایران با همکاری کنفرانس توسعه و تجارت سازمان ملل (UNCTAD) و عضویت در کمیته علمی پروژه مشترک اتحادیه اروپا در زمینه تبادل تجربیات سیاست‌گذاری علم و فناوری و نوآوری در کشورهای حاشیه دریای مدیترانه (Med-Spring/MERID) از جمله سوابق علمی و بین المللی وی محسوب می شود.

مدیر کل نوآوری و تجاری سازی مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران، دبیری کمیته متنوع سازی اکوسیستم استارتاپی کشور در معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و ریاست دبیرخانه پیمایش نوآوری ملی در معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از دیگر سوابق اجرایی مهدی محمدی محسوب می شود.

پیش از این سید احمد طباطبایی عضو هیات عامل سازمان فناوری اطلاعات ایران بود که در سال های گذشته پشتیبان فعالیت‌های سازمان بود و با راهبری موضوعات مختلف، زمینه ساز ارتقاء جایگاه سازمانی را فراهم آورد. سید احمد طباطبایی علاوه بر فعالیت به عنوان عضو هیئت عامل سازمان فناوری اطلاعات، در عرصه دیگر نیز فعالیت دارد. وی علاوه بر سرپرستی پایگاه بسیج سازمان فناوری اطلاعات، جانشین شورای فرهنگی این سازمان و هچنین رئیس شعبه بدوی شماره 4 رسیدگی به تخلفات کارکنان سازمان های تابعه وزارت ارتباطات و فناروی اطلاعات نیز به حساب می آید.

  • منبع خبر : باشگاه خبرنگاران جوان