اگر سه نفر یا بیشتر از دوستان کاربر از این استیکرها استفاده کنند، اینستاگرام یک استوری “We Voted” را ایجاد خواهد کرد، که در بالای فید کاربر نمایش داده خواهد شداینستاگرام این امکان را برای کاربران آمریکاییش فراهم می‌آورد که با افتخار نشان دهند رای داده‌اند یا نه. در فاصله تنها چند روز تا روز […]

اگر سه نفر یا بیشتر از دوستان کاربر از این استیکرها استفاده کنند، اینستاگرام یک استوری “We Voted” را ایجاد خواهد کرد، که در بالای فید کاربر نمایش داده خواهد شداینستاگرام این امکان را برای کاربران آمریکاییش فراهم می‌آورد که با افتخار نشان دهند رای داده‌اند یا نه.

در فاصله تنها چند روز تا روز برگزاری انتخابات در آمریکا، اینستاگرام یک قابلیت جدید را اضافه می‌کند، با این امید که قدری بر انگیزه آمریکایی‌ها برای رای دادن بیافزاید.

این اپ استیکرهای “I Voted” را به استوری‌ها اضافه می‌کند، و استوری‌های  “We Voted”را ایجاد خواهد نمود که به کاربر نشان خواهد داد که کدامیک از افرادی که آنها را دنبال می‌کند رای داده‌اند و از این استیکرها استفاده کرده‌اند.

این استیکرها و استوری‌ها هفته آینده در اپ نمایش داده خواهند شد.
استیکرها از دو روز پیش از روز انتخابات، 4 نوامبر (13 آبان)، به نمایش در خواهند آمد، و استوری‌ها هم در روز انتخابات، یعنی 6 نوامبر (15 آبان)، نمایش داده خواهند شد. وقتی کاربر استیکر “I voted” را به استوریش اضافه کند، این به مکان‌های رای‌گیری (از طریق Get to the Polls) ارتباط خواهد یافت تا دنبال‌کنندگان (فالوئرهای) وی بتوانند مراکز رای‌گیری محلی را بیابند.

اگر سه نفر یا بیشتر از دوستان کاربر از این استیکرها استفاده کنند، اینستاگرام یک استوری “We Voted” را ایجاد خواهد کرد، که در بالای فید کاربر نمایش داده خواهد شد، و پست‌های همه کسانی که رای داده‌اند نمایش داده می‌شود.

استوری اینستاگرام

این ممکن است قابلیت کوچکی به نظر برسد، ولی نهایتا می‌تواند تاثیرگذاری قابل توجهی داشته باشد.

فیس‌بوک سال‌هاست که مصرانه از کاربرانشان می‌خواهد در روز انتخابات رای بدهند، و بنا بر اعلام این شرکت این تلاش‌ها نتیجه‌بخش بوده است.
فیس‌بوک، در سال 2010، به این نتیجه رسید که افرادی که پستها و استیکرهای “I voted” را از طریق دوستانشان دیدند احتمال بیشتری داشت که خودشان هم رای دهند. (پژوهشگران فیس‌بوک مقاله‌ای درباره یافته‌هایشان در نشریه نیچر منتشر کردند.)

فیس‌بوک هنوز قابلیت “I voted” خود را، در کنار چند قابلیت دیگر مرتبط با انتخابات، دارد. ولی از آنجا که اینستاگرام اکنون پلتفرم مرجع در میان شبکه‌های اجتماعی برای بسیاری از جوانان است، این استیکرها و استوری‌های جدید می‌توانند تاثیر پررنگ‌تری بر این گروه داشته باشند.

  • منبع خبر : خبرگزاری ایتنا