بعد از فیس بوک و توئیتر حالا اینستاگرام هم به جنگ لایک ها، اظهارنظرها و تعقیب کنندگان قلابی رفته و قصد دارد آنها را از این شبکه اجتماعی حذف کند. اینستاگرام که در مالکیت فیس بوک است، امروز اعلام کرده که جلوی استفاده از برنامه های ثالث برای افزایش لایک و اظهارنظر و تعقیب کننده […]

بعد از فیس بوک و توئیتر حالا اینستاگرام هم به جنگ لایک ها، اظهارنظرها و تعقیب کنندگان قلابی رفته و قصد دارد آنها را از این شبکه اجتماعی حذف کند.

اینستاگرام که در مالکیت فیس بوک است، امروز اعلام کرده که جلوی استفاده از برنامه های ثالث برای افزایش لایک و اظهارنظر و تعقیب کننده را می گیرد تا از این پس اطلاعات و اماری که در این زمینه نشان داده می شود، کاملا واقعی باشد.

بسیاری از اپلیکیشن‌ها و برنامه‌های ثالث در اینستاگرام برای همین کار مورد استفاده قرار می گیرند تا برخی افراد خود را مهم تر و پرطرفدارتر از آنچه که هستند نشان دهند و این امر به معنای نقض صریح سیاست های اینستاگرام محسوب می شود.

اینستاگرام با صدور بیانیه ای در این زمینه تصریح کرده: ما قصد داریم گام هایی را به منظور محدودکردن این نوع رفتار ناخوشایند برداریم. حساب های کاربری که این نوع ابزار را به کار بگیرند پیام هشداری دریافت می کنند که لایک ها و تعقیب کنندگان قلابی آنها پاک شده است. همچنین قرار است از فناوری های مبتنی بر هوش مصنوعی نیز به منظور افزایش دقت در این زمینه استفاده شود.

  • منبع خبر : خبرگزاری فارس