وایبر ادعا کرد قابلیت چت گروهی میان ۱ میلیارد کاربر را در یک “اَبَرگروه” راه‌اندازی کرده است.مدیران وایبر با رونمایی از ویژگی Viber Communities اعلام کردند اولین پیام‌رسان موبایلی در جهان هستند که اجازه چت میان ۱ میلیارد کاربر را در یکRoom و میان اعضای یک ابرگروه فراهم کرده‌اند. هنوز معلوم نیست سازوکار این اتاق چت چگونه است […]

وایبر ادعا کرد قابلیت چت گروهی میان ۱ میلیارد کاربر را در یک “اَبَرگروه” راه‌اندازی کرده است.مدیران وایبر با رونمایی از ویژگی Viber Communities اعلام کردند اولین پیام‌رسان موبایلی در جهان هستند که اجازه چت میان ۱ میلیارد کاربر را در یکRoom و میان اعضای یک ابرگروه فراهم کرده‌اند.

هنوز معلوم نیست سازوکار این اتاق چت چگونه است و آیا یک میلیارد نفر عضو یک “روم” هستند تا باهم چت گروهی کنند؟
درواقع توانایی چت میان ۱ میلیارد کاربر به‌طور هم‌زمان تعریف‌شده است اما اینکه به واقعیت تبدیل شود یا نه؛ بحثی دیگر است.

قابلیت درآمد سازی برای مدیران گروه نیز ویژگی جدیدی است که در وایبر فراهم‌شده است و مدیران گروه با ازدیاد تعداد کاربران، می‌توانند درآمدزایی کنند.

ابرگروه برای هر نوع هدفی ازجمله فان، ورزش، تفریح و سرگرمی، سفر و … قابل‌تعریف است و ضمن داشتن تعداد کاربران به‌صورت نامحدود، با یک کلیک قابل جوینت شدن بوده و کاربران پس از عضویت ورودی و هیستوری چت‌ها را می‌توانند مشاهده کنند. پین کردن مسیج نیز ویژگی دیگری است که به وایبر نسخه جدید افزوده‌شده است.

اخیراً کتابداران آمریکایی از وایبر برای مدیریت بر کتاب‌های امانت‌داده شده استفاده می‌کنند.
قابلیت‌های جدید گفته‌شده روی نسخه آی او اس فراهم‌شده و به‌زودی نسخه اندرویدی نیز مجهز به آن‌ها خواهد شد.

  • منبع خبر : خبرگزاری ایتنا