رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تعداد قوانین‌ موضوع فضای مجازی کم است، گفت: پیشنهاد می‌کنم کارگروهی سه‌جانبه از مجلس،دبیرخانه شورای عالی فضای مجازی و وزارت ارتباطات برای تدوین قوانین لازم ایجاد شود. نشست مشترک رئیس مجلس شورای اسلامی و وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با موضوع تشریح زیرساخت‌های دولت الکترونیکی امروز در محل […]

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تعداد قوانین‌ موضوع فضای مجازی کم است، گفت: پیشنهاد می‌کنم کارگروهی سه‌جانبه از مجلس،دبیرخانه شورای عالی فضای مجازی و وزارت ارتباطات برای تدوین قوانین لازم ایجاد شود.

نشست مشترک رئیس مجلس شورای اسلامی و وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با موضوع تشریح زیرساخت‌های دولت الکترونیکی امروز در محل سازمان فناوری اطلاعات ایران برگزار شد.

علی لاریجانی در این نشست با بیان اینکه در جلسه‌ای که با آقای فیروزآبادی دبیر شورای عالی فضای مجازی داشتیم، مطرح شد که به یکسری قوانین برای فضای مجازی نیاز داریم و تعداد قوانین‌مان در این زمینه کم است.

وی گفت: با همکاری مجلس، دبیرخانه شورای عالی فضای مجازی و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات یک سه ضلعی برای تدوین و وضع قوانین لازم ایجاد شود تا در این زمینه کمبود نداشته باشیم.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان علت بازدید امروز از زیرساخت‌های دولت الکترونیک بر سازمان فناوری اطلاعات ایران، گفت: اخیرا از آقای وزیر ارتباطات پیگیری کردم که طبق قانون برنامه تا پایان امسال دولت الکترونیکی باید شکل بگیرد و چند ماه نیز بیشتر به پایان سال باقی نمانده است، چه کرده‌اید که آقای جهرمی پیشنهاد بازدید از زیرساخت‌های دولت الکترونیک را مطرح کرد.

لاریجانی ادامه داد: در بازدید مختصر امروز دیدم گام‌های اولیه را برداشته‌اید و جای تشکر دارد، اما در همین گزارش‌ها و بازدیدها چند نکته دیده می‌شود که باید سریع‌تر رفع شود.

  • منبع خبر : خبرگزاری فارس