شبکه اجتماعی تامبلر به تازگی اعلام کرده است که از این پس به کاربرانش امکان به اشتراک گذاشتن محتوای غیراخلاقی و خشونت آمیز را نخواهد داد. تامبلر که یکی از معروف‌ترین و بزرگترین شبکه‌های اجتماعی در جهان به شمار می رود، در ماه‌های اخیر به شدت از سوی نهادهای نظارتی و دولتی کشورهای بسیاری تحت […]

شبکه اجتماعی تامبلر به تازگی اعلام کرده است که از این پس به کاربرانش امکان به اشتراک گذاشتن محتوای غیراخلاقی و خشونت آمیز را نخواهد داد.

تامبلر که یکی از معروف‌ترین و بزرگترین شبکه‌های اجتماعی در جهان به شمار می رود، در ماه‌های اخیر به شدت از سوی نهادهای نظارتی و دولتی کشورهای بسیاری تحت فشار قرار گرفته است و حالا به منظور پاکسازی پلتفرم خود از محتوای دردسرساز و مشکل‌آفرین اعلام کرده است که می خواهد از تاریخ ۱۷ دسامبر سال جاری میلادی به حذف تمامی محتوای جنسی، خشونت آمیز و هرگونه مسائل غیراخلاقی و غیرانسانی از پلت‌فرم این شبکه اجتماعی بپردازد.

بر اساس گزارش وب سایت the verge ، مقامات این شبکه اجتماعی از کاربران درخواست کرده‌اند در صورتی که با چنین محتوایی در تامبلر مواجه شدند، بالافاصله بر روی گزینه Report کلیک کرده و موارد مشکوک را به آن اطلاع دهند تا از انتشار محتوای غیراخلاقی جلوگیری بعمل آورده شود.

بسیاری از نهادهای نظارتی و منتقدان شبکه‌های اجتماعی پیشتر اعلام کرده بودند که محتوای غیر اخلاقی و جنسی در بسیاری از شبکه‌های اجتماعی غوغا کرده و باید جلوی فعالیت آنها گرفته شود.

  • منبع خبر : خبرگزاری ایسنا