گروهی از دانشجویان موفق به طراحی پیام‌رسانی شده‌اند که قابلیت‌های بسیاریهمچون پرداخت آنلاین را دارد. فعالیت جوانان نخبه در شرکت‌های دانش بنیان در کنار طرح‌هایاستارت آپی سبب رشد و پیشرفت کشور می‌شود. ارشیا بادی سرپرست یکی از پیام‌رسان‌های داخلی درباره این پیام رسان اظهار کرد: پیام رسانی که طراحی شده است حاصل تلاش و پژوهش دانشجویان […]

گروهی از دانشجویان موفق به طراحی پیام‌رسانی شده‌اند که قابلیت‌های بسیاریهمچون پرداخت آنلاین را دارد.

فعالیت جوانان نخبه در شرکت‌های دانش بنیان در کنار طرح‌هایاستارت آپی سبب رشد و پیشرفت کشور می‌شود.

ارشیا بادی سرپرست یکی از پیام‌رسان‌های داخلی درباره این پیام رسان اظهار کرد: پیام رسانی که طراحی شده است حاصل تلاش و پژوهش دانشجویان نخبه مقطع کارشناسی ارشد و دکترای دانشگاه آزادبوده و  از سال ۹۶ کار این پروژه آغاز شد.

 سرپرست یکی از پیام‌رسان‌های داخلی با اشاره به هدف این پیام‌رسان گفت:  ابزار این پیام رسان موجب سهولت در ارتباطات و کاهش هزینه‌های جاری مردم می‌شود و برای پاسخگویی به نیاز مردم اقدام به طراحی این برنامه کاربردی کرده‌ایم.

بادی ضمن اشاره به قابلیت‌های این پیام‌رسان گفت: امکان ارسال پیام‌های متنی، صوتی، تصویری ، فایل و امکان ایجاد گروه ،کانال ، تماس صوتی  و تصویری از جمله امکانات کلی پیام‌رسان  گروهمان محسوب می‌شود.

وی  با بیان اینکه این پیام رسان دارای ویژگی‌های مثبت دیگری است اظهار کرد: امکان نمایش وضعیت تحصیلی دانشجویان،ثبت درخواست‌های دانشجوی، درخواست تسویه دانشجویی، نمایش فیلم آموزشی کلاس‌ها و درخواست‌های نقل و انتقال دانشجویی از‌جمله امکانات این پیام‌رسان است.

پیام‌رسانی ایرانی با قابلیت پرداخت آنلاین

بادی با بیان اینکه این پیام‌رسان یک اپلیکیشن کاملا بومی است اظهار کرد:  همچنین این برنامه از سطح ایمنی بالایی برخورداراست و قابلیت سرویس پرداخت آنلاین را دارد.

 سرپرست یکی از پیام‌رسان‌های داخلی درباره چگونگی ساخت  این برنامه گفت: پیام رسانی که طراحی کرده‌ایم در قالب یک استارت آپ دانشجویی است و برای طراحی آن  بدون کمک گرفتن و حمایت از هیچ نهادی و  به روش کاملا جهادی ۲ میلیارد تومان هزینه شده است.

وی افزود: برنامه ما این است که در آینده نزدیک این استارت‌آپ دانشگاهی را تبدیل به یک شرکت دانش‌بنیان کنیم.

  • منبع خبر : باشگاه خبرنگاران جوان