پیام‌رسان بومی آی‌گپ تماس تصویری‌ای را ارائه کرد که از فناوری P2P برای برقراری ارتباط امن بین ۲ کاربر استفاده می‌کند و کیفیت تماس به صورت هوشمند متناسب با پهنای باند تنظیم می‌‌شود. پیام رسان بومی آی‌گپ اعلام کرد: سرویس تماس تصویری در پلتفرم‌های اندروید، آی او اس و دسکتاپ برای برخی از کاربران به […]

پیام‌رسان بومی آی‌گپ تماس تصویری‌ای را ارائه کرد که از فناوری P2P برای برقراری ارتباط امن بین ۲ کاربر استفاده می‌کند و کیفیت تماس به صورت هوشمند متناسب با پهنای باند تنظیم می‌‌شود.

پیام رسان بومی آی‌گپ اعلام کرد: سرویس تماس تصویری در پلتفرم‌های اندروید، آی او اس و دسکتاپ برای برخی از کاربران به صورت آزمایشی از روز سه شنبه 27 آذرماه به‌مناسبت شب یلدا در اختیار تمامی کاربران آی‌گپ قرار خواهد گرفت.

تماس تصویری آی‌گپ از معماری P2P بهره می‌برد تا علاوه بر امنیت بالا، استاندارد کیفی مطلوبی در اختیار کاربر قرار دهد و با توجه به پهنای باند در دسترس کاربر، کیفیت تماس به صورت هوشمند تنظیم می‌شود. 

سرویس تماس تصویری به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می‌گیرد و تنها هزینه ترافیک اینترنت مربوط به این تماس را پرداخت خواهند کرد. 
پیام‌رسان آی‌گپ در نسخه‌های پیشین امکان تماس صوتی با معماری P2P را نیز برای کاربران خود فراهم کرده بود. در فناوری P2P ارتباط بی‌واسطه و ایمن بین دو کاربر برقرار می‌شود و تماس در فضای کامل امن برقرار می‌شود.

  • منبع خبر : خبرگزاری فارس