وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به استقبال از یک نرم افزار مسیریاب داخلی نوشت: این نرم افزار در حال تصاحب بازار است و کیفیت بهتری از برخی رقبای بین المللی دارد. محمدجواد آذری جهرمی در حساب توئیتر خود نوشت: اگر برخی مسئولین احساس تکلیف برای حمایت! از محصول بومی نکنند، بدانید و آگاه […]

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به استقبال از یک نرم افزار مسیریاب داخلی نوشت: این نرم افزار در حال تصاحب بازار است و کیفیت بهتری از برخی رقبای بین المللی دارد.

محمدجواد آذری جهرمی در حساب توئیتر خود نوشت: اگر برخی مسئولین احساس تکلیف برای حمایت! از محصول بومی نکنند، بدانید و آگاه باشید که یک تیم جوان ایرانی بدون حمایت و در یک فضای رقابتی در حال تصاحب بازار سرویس مسیریاب است. مجموع نصب های فعال نشان از یک و نیم میلیون گذشت و کیفیت بهتری از برخی رقبای بین المللی دارد.
بر اساس این گزارش مسیریاب بومی «نشان» به راننده کمک می‌کند با توجه به مسافت مسیرهای مختلف همچنین ترافیک موجود در معابر، بهترین مسیر را تا مقصد به دست بیاورند. مسیر پیشنهادی بر اساس ترافیک خیابان‌ ها محاسبه و تا حد ممکن کم ترافیک ‌ترین مسیر پیشنهاد می‌ شود.
یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های کلیدی نشان، نقشه کامل و جزئی است. همچنین کاربران نشان به راحتی می‌ توانند نام معابر و خیابان ‌ها همچنین مکان‌ های عمومی مثل بانک ‌ها، فروشگاه ‌ها، عابربانک ‌ها و پمپ بنزین‌ ها را در اپلیکیشن به‌ صورت متن یا صوت فارسی بر اساس نزدیک‌ ترین مورد جست‌وجو و در صورت تمایل به سمت آن‌ها مسیریابی کنند.
همه کاربران نیز می‌توانند در اصلاح نقشه مشارکت کنند تا نقشه‌ای کامل‌تر و دقیق‌تر در اختیار شهروندان قرار گیرد.
این نرم افزار دارای محیط کاملا فارسی، حجم نسبتا پایین اپلیکیشن، سخنگوی فارسی (جهت بی نیازی به تماشای صفحه موبایل)، قابلیت روشن ماندن صفحه نمایش حین مسیریابی، قابل دانلود از مارکت های اندرویدی معتبر است. همچنین در سراسر ایران فعال است و می‌ توان در سفر از آن به راحتی استفاده کرد.

  • منبع خبر : ملیت