معاون وزیر ارتباطات از ارائه گزارش در زمینه اقدامات انجام شده در توسعه شبکه ملی اطلاعات به مراجع عظام تقلید خبر داد. حمید فتاحی معاون وزیر ارتباطات و رئیس هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت در شبکه اجتماعی اینستاگرام نوشت: همواره علما با توجه به جایگاه مردمی خود، دغدغه هایی نسبت به بهره گیری از فرصت […]

معاون وزیر ارتباطات از ارائه گزارش در زمینه اقدامات انجام شده در توسعه شبکه ملی اطلاعات به مراجع عظام تقلید خبر داد.

حمید فتاحی معاون وزیر ارتباطات و رئیس هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت در شبکه اجتماعی اینستاگرام نوشت: همواره علما با توجه به جایگاه مردمی خود، دغدغه هایی نسبت به بهره گیری از فرصت های فضای‌ مجازی و مقابله با خطرات موجود در آن داشته اند که نیاز به ارائه مستمر گزارش از سوی نهادهای مسئول و کسب رهنمودهای ایشان و هم‌اندیشی در این حوزه است.

وی ادامه داد: دراین زمینه افتخار ارائه گزارش در زمینه اقدامات انجام شده در توسعه شبکه ملی اطلاعات به مراجع گرانقدر تقلید حضرات عظام آیت الله مکارم شیرازی، جوادی آملی و فاضل لنکرانی را پیدا کردم. ایشان ضمن ابراز خشنودی از اقدامات صورت گرفته، از تلاش های وزارت ارتباطات در توسعه محتوای سالم در فضای مجازی به خصوص «کودک و اینترنت» قدردانی کردند.

فتاحی گفت: مسلما در حوزه های کارشناسی مانند فضای‌مجازی گفتگو و همدلی راهگشاتر از ارائه گزارش های با ملاحظات سیاسی است. امیدوارم با رهنمودها و دعای‌خیر ایشان، بتوانیم آینده روشن تر از همیشه را رقم بزنیم.

  • منبع خبر : خبرگزاری مهر