معاون مرکز ملی فضای مجازی گفت: بیش از ۵ سال مردم را مجبور به استفاده از تلگرام کردیم و تمام کارهای خود اعم از خانوادگی، اقتصادی و .. را در آنجا انجام دهند. عباس آسوشه صبح امروز در نشست رسانه‌ای “بررسی عملکرد پیام‌رسانهای داخلی و نقش نهادهای ذی‌ربط در تقویت یا تضعیف آنها” اظهار کرد: امروز هر […]

معاون مرکز ملی فضای مجازی گفت: بیش از ۵ سال مردم را مجبور به استفاده از تلگرام کردیم و تمام کارهای خود اعم از خانوادگی، اقتصادی و .. را در آنجا انجام دهند.

عباس آسوشه صبح امروز در نشست رسانه‌ای “بررسی عملکرد پیام‌رسانهای داخلی و نقش نهادهای ذی‌ربط در تقویت یا تضعیف آنها” اظهار کرد: امروز هر کسی بخواهد درباره فضای مجازی دنبال مقصر بگردد، تقصیرات را گردن دو نهاد مرکز ملی و شورای عالی فضای مجازی می‌اندازد.

معاون مرکز ملی فضای مجازی خاطرنشان کرد: بیش از 5 سال مردم را مجبور کردیم از تلگرام استفاده کنند و تمام کارهای خود اعم از خانوادگی، اقتصادی و .. را در آنجا انجام دهند.

وی تصریح کرد: جلسات متعدد با صاحبان کسب و کار داشتیم که علت حضور آنها را در تلگرام بدانیم که می‌گفتند مردم در کدام پیام‌رسان حضور دارند؟

آسوشه با بیان اینکه مرکز ملی فضای مجازی به این نتیجه رسیده که مولفه‌های قدرت و ساختار حکمرانی در دنیا در حال تغییر است ، گفت: پیام‌رسان‌ها یک موضوع بسیار کوچک در این مولفه‌ها هستند.

معاون مرکز ملی فضای مجازی با بیان اینکه پیام‌رسان، نقطه کوچک است و اصلاً نقطه بزرگی نیست، یادآور شد: فقط دو پیام‌رسان از هفت پیام‌رسان داخلی به مرکز ملی فضای مجازی برنامه ارائه دادند، پیام‌رسان نقطه کوچکی است.

وی با بیان اینکه موضوع هاتگرام و طلاگرام باید تمام می‌شد، گفت: این اتفاق به دلیل اینکه مرکز ملی به عنوان جایگاه بالاتری دیده نمی‌شود، رخ نداد.

آسوشه با بیان اینکه در حد توان مسئولیت خود را درباره هاتگرام طلاگرام انجام داده و تا آخر آذر فرصت به آنها داده بودیم، گفت: مابقی ماجرا مربوط به قوه‌ قضاییه است.

  • منبع خبر : خبرگزاری تسنیم