مجید صدری گفت: با توجه به پیگیری‌ها پیش‌بینی می‌کنیم که اجرایی شدن ارائه خدمات تا پیش از فرا رسیدن سال ۹۸ نهایی شود. اظهار کرد: برنامه‌ریزی‌های مناسب برای خدمات متنوع ارتباطی از طریق پیام‌رسان‌های داخلی انجام شده و به زودی این خدمات به مشترکان و مخاطبان این پیام‌رسان‌ها ارائه می‌شود. وی در ادامه تصریح کرد: […]

مجید صدری گفت: با توجه به پیگیری‌ها پیش‌بینی می‌کنیم که اجرایی شدن ارائه خدمات تا پیش از فرا رسیدن سال ۹۸ نهایی شود.

اظهار کرد: برنامه‌ریزی‌های مناسب برای خدمات متنوع ارتباطی از طریق پیام‌رسان‌های داخلی انجام شده و به زودی این خدمات به مشترکان و مخاطبان این پیام‌رسان‌ها ارائه می‌شود.

وی در ادامه تصریح کرد: خدمات متنوع ارتباطی که قرار است از طریق پیام‌رسان‌های داخلی ارائه شود، شامل خدماتی چون پرداخت قبوض مختلف، تغییر مالکیت خطوط، ثبت‌نام‌های مورد نظر مثل ثبت‌نام برای خطوط تلفن ثابت در مجموعه‌ها و مراکز مختلف و کلیه کارهایی که تاکنون تنها از طریق مراجعه حضوری انجام می‌شدند را در برمی‌گیرد و در آینده‌ای نزدیک از طریق پیام‌رسان‌های داخلی انجام خواهد شد.

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران اضافه کرد: خدمات مورد نظری که مخاطبان و مشترکان پیام‌رسان‌های داخلی دریافت خواهند کرد، مواردی است که به پیشنهاد مدیران پیام‌رسان‌ها به مردم ارائه داده می‌شود.

صدری در ادامه یادآور شد: اگر مدیران پیام‌رسان‌ها برنامه ویژه‌ای را برای ارائه در پیام‌رسان خود مدنظر دارند، می‌توانند پیشنهاداتشان را با شرکت مخابرات در میان بگذارند و شرکت مخابرات نیز از این پیشنهادات استقبال می‌کند.

وی تاکید کرد: در حال حاضر ارائه خدمات بر بستر اپلیکیشن «آپ» عملیاتی شده و سایر پیام‌رسان‌ها نیز طی ماه‌های آینده برای ارائه خدمات فوق آماده خواهند شد و پیوستن آن‌ها به اجرایی شدن این طرح به زمان اعلام آمادگی آن‌ها بستگی  دارد.

مدیر عامل شرکت مخابرات اضافه کرد: با توجه به پیگیری مدیران پیام‌رسان‌ها و تسریع در فراهم کردن زیرساخت‌های لازم از طرف مسئولان شرکت مخابرات، پیش‌بینی می‌کنیم که اجرایی شدن ارائه خدمات تا پیش از فرا رسیدن سال ۹۸ نهایی شود.

  • منبع خبر : باشگاه خبرنگاران جوان