آیت‌الله سیدهاشم حسینی‌بوشهری ظهر امروز در دیدار مدیرکل، معاونان و کارکنان صدا و سیمای مرکز بوشهر با تسلیت سالروز ارتحال امام راحل، نقش رسانه ملی در عرصه‌های مختلف را مهم ارزیابی کرد و اظهار داشت: رسانه ملی نقش مهم و تأثیرگذاری در عرصه‌های اجتماع و تنویر افکار عمومی و تحقق مطالبات مردم دارد. عضو مجلس […]

آیت‌الله سیدهاشم حسینی‌بوشهری ظهر امروز در دیدار مدیرکل، معاونان و کارکنان صدا و سیمای مرکز بوشهر با تسلیت سالروز ارتحال امام راحل، نقش رسانه ملی در عرصه‌های مختلف را مهم ارزیابی کرد و اظهار داشت: رسانه ملی نقش مهم و تأثیرگذاری در عرصه‌های اجتماع و تنویر افکار عمومی و تحقق مطالبات مردم دارد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر شناسایی آسیب‌های فضاهای مجازی تصریح کرد: شناخت و شناسایی آسیب‌های شبکه‌های اجتماعی در فضاهای مجازی از رسالت‌های مهم صدا و سیما است.

امام جمعه قم با  تأکید بر بهره‌گیری از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی برای خنثی‌سازی آسیب‌ها خاطرنشان کرد: شناسایی آسیب‌های شبکه‌های اجتماعی و خنثی‌کردن آنها با بهره‌گیری از آموزه‌های دینی و رهنمودهای رهبر انقلاب اسلامی وظیفه مهم صدا و سیما است.

حسینی‌بوشهری با ابراز این نکته که معرفی قابلیت‌ها و جهت‌دهی نیروهای مستعد از رسالت‌های مهم صدا و سیما است، افزود: معرفی قابلیت‌های استان بوشهر، استعدادیابی و جهت‌دهی نیروهای مستعد و جوان، برنامه‌سازی مطلوب و ایجاد تنوع و خلاقیت در تولیدات و پرهیز از روزمرگی از مهمترین  وظیفه برنامه‌سازان در شبکه‌های استانی است.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر گسترش پوشش رسانه‌ای در نقاط مختلف بیان کرد: گسترش پوشش  رسانه ملی و شبکه استانی در سراسر استان بوشهر به‌ویژه نقاط کور باید موردتوجه قرار بگیرد تا همگان از برنامه‌ها و انعکاس مطالبات خود از صدا و سیما بهره بگیرند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر توجه به انتقال خواسته‌ها و مطالبات مردم و پاسخگویی مسئولان از طریق این رسانه ملی گفت: اطلاع‌رسانی و انتقال خواسته‌های مردم به مسئولان و پاسخگو‌کردن مسئولان با رعایت انصاف از دیگر وظایف اصلی رسانه ملی است.

حسینی بوشهری با تأکید بر تبیین منویات رهبر انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف تصریح کرد: تببین منویات و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در عرصه اقتصاد مقاومتی و امر به معروف و نهی از منکر و دیگر عرصه‌ها از دیگر وظایف مهم رسانه ملی است.

امام جمعه قم اضافه کرد: صدا و سیما در عرصه‌های جامعه نقش مهمی دارد که با برنامه‌ریزی و درایت باید در تحقق اهداف نظام اسلامی و مطالبات مردم گام بردارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم