پیام رسان آی‌گپ در آخرین بروزرسانی، نخستین سری از استیکرهای خود را منتشر کرده و همزمان امکان طراحی استیکر را نیز برای کاربران فراهم کرده است. پیام‌رسان آی‌گپ در آخرین بروزرسانی خود بسته‌های استیکری متنوعی را بارگذاری کرده تا بتواند فضای کاربری حرفه‌ای‌تر و صمیمانه‌تری را در اختیار کاربران خود قرار دهد. همچنین همزمان با […]

پیام رسان آی‌گپ در آخرین بروزرسانی، نخستین سری از استیکرهای خود را منتشر کرده و همزمان امکان طراحی استیکر را نیز برای کاربران فراهم کرده است.

پیام‌رسان آی‌گپ در آخرین بروزرسانی خود بسته‌های استیکری متنوعی را بارگذاری کرده تا بتواند فضای کاربری حرفه‌ای‌تر و صمیمانه‌تری را در اختیار کاربران خود قرار دهد.

همچنین همزمان با انتشار این استیکرها، آی‌گپ امکان طراحی استیکر را به وسیله یک بات برای کاربران فراهم کرده و از این پس هر کاربر می‌تواند با کمک این بات، استیکر مورد علاقه خود را بسازد.

آی‌گپ در آینده نزدیک امکان فروش استیکرهای طراحی شده توسط کاربران را نیز فراهم خواهد کرد. امکان برقراری تماس تصویری، راه اندازی بات ، راه اندازی دکتر آی‌گپ با همکاری وزارت بهداشت و کیف پول دیجیتال از جمله تغییرات آی‌گپ در طول چهار ماه گذشته بوده است.

استیکر آی‌گپ منتشر شد

  • منبع خبر : باشگاه خبرنگاران جوان