سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس از بررسی آسیب‌های فضای مجازی با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد. احد آزادی خواه سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس در تشریح جلسه عصر امروز کمیسیون فرهنگی اظهار داشت: جلسه امروز این کمیسیون با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد. وی با اشاره […]

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس از بررسی آسیب‌های فضای مجازی با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.

احد آزادی خواه سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس در تشریح جلسه عصر امروز کمیسیون فرهنگی اظهار داشت: جلسه امروز این کمیسیون با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد.

وی با اشاره به اظهارات آذری جهرمی در این جلسه گفت: عمده مباحث صورت گرفته در این جلسه درباره فضای مجازی بود و به گفته وزیر ارتباطات فضای مجازی درگاهی را به روی جهان باز کرده و تحلیلش بر آن بود که در حال حاضر فضای مجازی تبدیل به یک فضای حقیقی شده و همچنین بیان کرد آسیب‌های موجود در فضای مجازی قابل انکار نیست اما قطعاً قابل کنترل است.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس تصریح کرد: مطابق با مباحث صورت گرفته تلاش بر این است از فضای مجازی برای تعالی بنیان خانواده نهایت استفاده شود.

وی بیان کرد: همچنین قرار است جمعی از اعضای کمیسیون فرهنگی به مناطق سیل زده سرکشی کنند که وزیر ارتباطات هم اعلام آمادگی کرد که هر گونه اقدامی که در این زمینه لازم باشد جهت همکاری با اعضای کمیسیون فرهنگی انجام می‌دهند.

آزادی خواه خاطرنشان کرد: در ادامه جلسه بررسی طرح جمعیت و تعالی خانواده در دستور کار قرار گرفت و مواد ۲۷ تا ۳۰ این طرح به تصویب رسید اما از آنجایی که حد نصاب لازم را نداشتیم، رأی استمزاجی گرفتیم و در جلسات آتی مجدداً برای تصویب این مواد رأی گیری صورت می‌گیرد.

  • منبع خبر : آفتاب