پیام رسان بومی آیگپ از راه‌اندازی ربات هوشمند اطلاع‌رسانی سی‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خبر داد. پیام رسان بومی آیگپ از راه اندازی ربات هوشمند اطلاع رسانی سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران خبر داد. این ربات که توسط پیام رسان آیگپ طراحی و راه اندازی شده قادر است اطلاعاتی همچون جستجوی ناشران […]

پیام رسان بومی آیگپ از راه‌اندازی ربات هوشمند اطلاع‌رسانی سی‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خبر داد.

پیام رسان بومی آیگپ از راه اندازی ربات هوشمند اطلاع رسانی سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران خبر داد.

این ربات که توسط پیام رسان آیگپ طراحی و راه اندازی شده قادر است اطلاعاتی همچون جستجوی ناشران حاضر در نمایشگاه کتاب با ذکر نام، نشانی، شماره تماس، وب سایت و محل دقیق غرفه ناشر را در اختیار کاربران آیگپ قرار دهد.

آی بوک همچنین نقشه نمایشگاه، مسیر‌های دسترسی، پارکینگ‌های اطراف، توصیه‌های ضروری و اطلاعات تماس با مدیران و برگزارکنندگان نمایشگاه کتاب تهران را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.

بازدید کنندگان سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران می‌توانند با استفاده از یکی از نسخه‌های تلفن همراه، رایانه رومیزی و یا نسخه برخط در پیام رسان آیگپ و ورود به صفحه اختصاصی نمایشگاه کتاب و یا جستجوی شناسه @ig_ibook_bot و عضویت در ربات آی بوک از امکان این ربات هوشمند استفاده نمایند.

شایان ذکر است پیام رسان آیگپ با طراحی یک پویش ویژه با شعار «با آیگپ کار خیر مثل آب خوردنه» با همکاری شرکت آب معدنی دی دی، در نمایشگاه کتاب تهران حاضر شده است.

آی بوک، ربات هوشمند نمایشگاه کتاب در پیامرسان آیگپ

  • منبع خبر : باشگاه خبرنگاران جوان