وزارت ارتباطات در چهاردهمین نشست از سلسله نشست های «نقد و اندیشه» که در این وزارتخانه برگزار می شود، راهکارهای جلوگیری از ترویج خشونت در فضای مجازی را بررسی می‌ کند. چهاردهمین نشست از سلسله نشست‌های «نقد و اندیشه» با موضوع «صیانت از اخلاق در فضای مجازی» و با محوریت بررسی راهکارهای جلوگیری از ترویج […]

وزارت ارتباطات در چهاردهمین نشست از سلسله نشست های «نقد و اندیشه» که در این وزارتخانه برگزار می شود، راهکارهای جلوگیری از ترویج خشونت در فضای مجازی را بررسی می‌ کند.

چهاردهمین نشست از سلسله نشست‌های «نقد و اندیشه» با موضوع «صیانت از اخلاق در فضای مجازی» و با محوریت بررسی راهکارهای جلوگیری از ترویج خشونت در فضای مجازی، برگزار می‌شود.

در این جلسه که به میزبانی وزارت ارتباطات برگزار می‌شود حسن نجفی سولاری استاد دانشگاه و کارشناس فضای مجازی، محسن بنی هاشمی استاد دانشگاه و صاحبنظر در رسانه‌های نوین و سیدعلی مجتهدزاده حقوق‌دان و وکیل دادگستری، به بررسی موضوع مدنظر می‌پردازند.

این نشست هم اندیشی چهارشنبه ۱۱ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

از اوایل هفته جاری به دلیل موضوع قتل یک طلبه همدانی به دست برخی افراد شرور و انتشار فیلم و مطالبی از سوی قاتلان در شبکه اجتماعی اینستاگرام، موضوع بی توجهی به ترویج خشونت در فضای مجازی مورد انتقاد از سوی کاربران و مسئولان قرار گرفته است.

  • منبع خبر : خبرگزاری مهر