مجموعه رقابت‌های تخصصی فن‌آورد با همکاری انجمن توسعه‌گران فضای مجازی پاک تعدادی از متخصصان جوان کشور را برای ارتقای سطح پیام‌رسان‌های ایرانی گردهم می‌آورد. حل مشکلات پیام‌رسان‌های ایرانی، اصلی‌ترین چالش مدنظر برای استفاده از فضای مجازی پاک است که این مهم، خود نقش به‌سزایی در حل برخی از مشکلات اجتماعی و فرهنگی دارد. در این […]

مجموعه رقابت‌های تخصصی فن‌آورد با همکاری انجمن توسعه‌گران فضای مجازی پاک تعدادی از متخصصان جوان کشور را برای ارتقای سطح پیام‌رسان‌های ایرانی گردهم می‌آورد.

حل مشکلات پیام‌رسان‌های ایرانی، اصلی‌ترین چالش مدنظر برای استفاده از فضای مجازی پاک است که این مهم، خود نقش به‌سزایی در حل برخی از مشکلات اجتماعی و فرهنگی دارد.

در این رویداد رقابت‌محور که طی روزهای ۱۲ و ۱۳ اردیبهشت امسال در دانشگاه صنعتی شریف برگزار خواهد شد، شرکت‌کنندگان در سه زمینه کسب‌وکار، طراحی واسط کاربری (UI/UX) و شمتا (شبکه مجازی تراز انقلاب اسلامی) به همکاری و رقابت خواهند پرداخت.

بعد از انجام فراخوان و برگزاری آزمون اینترنتی از هزاران متخصص مشتاق، حدود ۱۰۰ از دانشجویان و متخصصان حوزه‌های مدیریت، فناوری اطلاعات و هنر برای شرکت در مرحله حضوری این رقابت انتخاب شدند.

دعوت از نخبگان و به چالش‌کشیدن آنها برای حل چالش‌ها و مسائل در حوزه‌های گوناگون از جمله رویکردهای مؤثری است که در سال‌های اخیر در سراسر دنیا مورد توجه قرار گرفته و یکی از کارآمدترین روش‌ها برای غلبه بر چالش‌های تخصصی صنایع و زمینه‌های گوناگون است.

این روش در طول سالیان اخیر توسط مجموعه رویدادهای نوآورانه فن‌آورد در کشورمان هم پیاده‌سازی شده و مورد استقبال صاحبان صنایع و نخبگان و متخصصان کشور قرار گرفته است.  برگزیدگان این مرحله در اختتامیه رویداد مورد تقدیر قرار خواهد گرفت.

لازم به ذکر است اختتامیه رویداد پیام‌آورد شنبه مورخ ۱۴ اردیبهشت از ساعت ۱۰ تا ۱۲ در سالن آمفی‌تئاتر مرکزی دانشگاه شریف با حضور سعید سهراب‌پور رئیس اسبق دانشگاه صنعتی شریف و بنیاد ملی نخبگان، رسول جلیلی عضو شورای عالی فضای مجازی، محمد حسین قمری رئیس مجموعه رقابت‌های تخصصی فن‌آورد ، مرتضی رحیمی مدیر پیام‌رسان سروش، محسن غفاری مدیر پیام‌رسان ایتا، عباس محمدخانی مدیر پیام‌رسان درسا و مهندس مصطفی انوشه نماینده تلگرام طلایی و هاتگرام برگزار خواهد شد.

شایان ذکر است پیشتر نشست شورای سیاست گذاری این رویداد در جهت استفاده حداکثری از ظرفیت نهادهای مرتبط در راستای حمایت از پیام رسان‌های داخلی و برگزاری رویداد نوآورانه پیام آورد در بنیاد ملی نخبگان برگزار شد.