پس از بروزرسانی نرم‌افزار اینستاگرام، محیط کاربری این شبکه اجتماعی تغییر کرد و چند قابلیت جدید به آن اضافه شد. بیش از ۵۰۰ میلیون کاربر اینستاگرام اکنون از قابلیت استوری به صورت روزانه برای انتشار قسمت‌هایی از زندگی خود و چک کردن دوستانشان استفاده می‌کنند. امروز به هدف این که کاربران به استفاده از این […]

پس از بروزرسانی نرم‌افزار اینستاگرام، محیط کاربری این شبکه اجتماعی تغییر کرد و چند قابلیت جدید به آن اضافه شد.

بیش از ۵۰۰ میلیون کاربر اینستاگرام اکنون از قابلیت استوری به صورت روزانه برای انتشار قسمت‌هایی از زندگی خود و چک کردن دوستانشان استفاده می‌کنند. امروز به هدف این که کاربران به استفاده از این شبکه اجتماعی ادامه دهند چند قابلیت جدید به آن اضافه شده است.

تنها در صورتی می‌توان به جای فیلم یا تصویر در بخش استوری خود متن منتشر کرد که از گزینه Type استفاده کنید. البته مثل این که قرار است این مسئله به زودی تغییر کند. در کنار رابط کاربری جدیدی که در استوری اینستاگرام استفاده شده، قرار است این بخش به سه قسمت کلی به نام‌های Camera، Live و Create تقسیم شود.

محیط کاربری استوری اینستاگرام تغییر کرد

اولین بخش همانطور که از نامش پیداست مربوط به قابلیت انتشار زنده فیلم است. پس از آن در بخش دوم تمام قابلیت‌هایی که هم اکنون مشاهده می‌کنید، وجود دارند. از این قابلیت‌ها می‌توان به Boomrang، Superzoom، Focus و Rewind اشاره کرد. اما در بخش سوم که Create نام دارد ماجرا بدون عکس و فیلم ادامه پیدا می‌کند. بخش Create کاربر را تشویق می‌کند که متن را نوشته و منتشر کند. از چیزهایی که در این بخش حضور دارند می‌توان به پس‌زمینه‌های گوناگون و قابلیت‌های تعاملی مانند نظرسنجی و استیکر پرسش اشاره کرد.

اینستاگرام تائید کرده است که این رابط کاربری جدید و ماد Create به زودی برای کاربران در سراسر جهان فعال خواهد شد. ضمنا در کنار این دو بروزرسانی جدید و جالب قابلیت اهدای پول نیز به اینستاگرام کاربران آمریکایی اضافه شده است.

محیط کاربری استوری اینستاگرام تغییر کرد

در توضیحات این قابلیت جدید آمده است، کاربرانی که در ایالات متحده آمریکا حضور دارند می‌توانند به راحتی و با استفاده از استیکر Donation به سازمان‌های غیردولتی با جمع‌آوری پول از دنبال کنندگانشان کمک کنند. همچنین کاربران می‌توانند در فهرستی که به وسیله اینستاگرام تهیه شده است این سازمان‌ها را مشاهده کرده و از بین آن‌ها انتخاب کنند. در نوار جستجو نیز می‌توانند نام سازمان مدنظر خود را بیابند و از آن استفاده کنند.

دنبال کنندگان کاربرانی که از این استیکر برای جمع آوری پول استفاده کرده‌اند، می‌توانند با کشیدن صفحه گوشی به سمت بالا تمام مبلغ دریافتی را مشاهده کنند. به گفته اینستاگرام این مبلغ به طور کامل به سازمان مدنظر داده می‌شود.

  • منبع خبر : خبرنگاران جوان