انوشه نماینده تلگرام طلایی: هیچکدام از زمان های اعلامی برای جدا شدن از تلگرام از طرف ما نبوده. تمام تست کننده های جهانی امنیت اپ، میگویند تلگرام طلایی مشکلی ندارد. گوگل بدون تذکر برنامه ما را حذف کرد که به نظر حاصل مجموع مسائل سیاسی و فنی است. رحیمی نماینده سروش در اختتامیه پیام آورد: […]

انوشه نماینده تلگرام طلایی:
هیچکدام از زمان های اعلامی برای جدا شدن از تلگرام از طرف ما نبوده. تمام تست کننده های جهانی امنیت اپ، میگویند تلگرام طلایی مشکلی ندارد. گوگل بدون تذکر برنامه ما را حذف کرد که به نظر حاصل مجموع مسائل سیاسی و فنی است.

رحیمی نماینده سروش در اختتامیه پیام آورد:
عدم شفافیت حضور نمایندگان امثال تلگرام طلایی و روبیکا در فضای عمومی ایجاد ابهام میکند. سیاست گذاری غیر شفاف باعث چالش برای پیام رسان ها و تیم های فنی آنهاست. ما برای ادامه کار خود احساس رسالت داریم.
فیلترینگ اردیبهشت ماه بازی های رسانه ای زیادی را ایجاد کرد که به ضرر پیامرسان ها بود اما به نفع تلگرام طلایی شد. ادامه کار پوسته ها به نفع تلگرام شد. مردم با فیلترینگ وایبر به تلگرام آمدند. جا به جایی چهل ملیونی در فرآیند طبیعی چهار پنج ساله باید شکل میگرفت.
حاکمیت و صداوسیما با ورود به کار ما نقش خود را ایفا نکرد. با ایجاد سروش پلاس دنبال ریبرندیگ و بازگشت به مسیر فعالیت طبیعی خود با ۴ ملیون کاربر هستیم.

غفاری نماینده ایتا در اختتامیه پیام آورد:
پیامرسان از دو بخش ظاهر و تکنولوژی پشت کار تشکیل شده. نقطه اصلی در طراحی بَک اِند. حتی واتس اپ نتوانسته به معماری و تکنولوژی تلگرام دست پیدا کند.
تلگرام تازه به کشور ما ورود کرده بود که ایتا شروع به کار کرد. اما کم کم متوجه پیچیدگی های کار شدیم و برای همین به طول انجامید.
در عرض سه روز با ده سرور ساده به سیصد هزار نصب رسیدیم. مسئولین هنوز روی خوش به ایتا نشان ندادند و این برای ما مزیت است. مسئولین به قول های خود یا عمل نکردند یا دیر عمل کردند. حرف های فنی ما را قبول نکردند که اگر میکردند پنج میلیارد وام برای پیامرسانی که بخواهد سی میلیونی باشد در نظر نمی گرفتند.
بر خلاف گفته آقای انوشه بنده خودم از مدیرعامل تلگرام طلایی وعده های دو ماهه و چهار ماهه برای جدایی از تلگرام شنیدم.

انوشه نماینده تلگرام طلایی در اختتامیه پیام آورد:
اعلام زمان ها مشروط به شروطی بود که اتفاق نیفتاد. در همین چند روز که هفتاد درصد کاربران تلگرام طلایی را گوگل حذف کرد، رشد زیادی در واتس اپ و تلگرام رخ داد. یعنی خروج مردم از پوسته ها به معنی ورود به داخلی ها نیست.
همه مسائل فنی هم که حل شود، ذخیره اطلاعات مردم فضای ذخیره اطلاعات میخواهد. (در جواب به سوال یکی از حضار که شما تنها تقاضای امکانات میکنید و چرا به بهبود فنی نمی‌پردازید.)

رحیمی نماینده سروش در اختتامیه پیام آورد:
با حذف تلگرام طلایی پانصد هزار نفر رجیستری داشتیم.

غفاری نماینده ایتا در اختتامیه پیام آورد:
بحث اعتماد طبل تو خالی است که مخالفین فیلترینگ دست گرفتند.
طبق آخرین آمار من از دوستان تلگرام طلایی ۳۸ میلیون نفر نصب داشتند. این در حالی بود که همه کانال های پر مخاطب تلگرامی ادعا کردند تلگرام طلایی برای وزارت اطلاعات است. که البته وزیر این مطلب را رد کرد. اما اگر واقعا بحث اعتماد بود به این میزان جذب نداشتند.
امنیت مردم پرونده هایی است که در پلیس فتا به خاطر تلگرام شکل گرفته و هیچکس جوابگوی آن نیست. پلیس فتا به دنبال خواندن پیام های مردم نیست.

 

انوشه نماینده تلگرام طلایی در اختتامیه پیام آورد:
مردم با سرویس خوب مشکلی ندارند، بحث سر کیفیت سرویس است. در آمریکا داده های مردم بعد از شش ماه حریم خصوصی نیست.

 

  • منبع خبر : اختصاصی فمپ