برای بسیاری از کاربران واتس‌اپ، اندازه و سایز فونت استانداردی که در این پیام‌رسان استفاده و نمایش داده می‌شود، مناسب نیست و کاربران می‌توانند آن را به تناسب دلخواه خود تغییر دهند. واتس‌اپ که بدون شک بزرگترین اپلیکیشن پیام‌رسان جهان به شمار می‌رود، در سال‌های اخیر مورد توجه و استقبال بسیار بیشتری از سوی کاربران […]

برای بسیاری از کاربران واتس‌اپ، اندازه و سایز فونت استانداردی که در این پیام‌رسان استفاده و نمایش داده می‌شود، مناسب نیست و کاربران می‌توانند آن را به تناسب دلخواه خود تغییر دهند.

واتس‌اپ که بدون شک بزرگترین اپلیکیشن پیام‌رسان جهان به شمار می‌رود، در سال‌های اخیر مورد توجه و استقبال بسیار بیشتری از سوی کاربران در کشورهای مختلف قرار گرفته است به گونه‌ای که طبق آخرین آمارهای منتشر شده، میزبان بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون کاربر در جهان است و به آنها پلت‌فرم مناسبی برای رد و بدل کردن پیام‌های متنی و برقراری تماس و ارتباط صوتی و تصویری باکیفیت ارائه می‌دهد.

با اینکه خیل عظیمی از کاربران شبکه‌های اجتماعی و اپلیکیشن‌های پیام‌رسان را جوانان و نوجوانان تشکیل می‌دهند، اما تعداد قابل توجهی از افراد میانسال و کهنسال نیز از اپلیکیشن‌های پیام‌رسان همچون واتس‌اپ برای برقراری ارتباطات متنی، صوتی و تصویری با دوستان و افراد خانواده خود استفاده می‌کنند که در بسیاری از موارد، با مشکلات بینایی مواجهند بنابراین مشاهده متن پیام‌های ارسالی و دریافتی آنها دشوار خواهد بود.

بر اساس گزارش اندروید سنترال، قابلیتی که تقریباً در بیشتر اپلیکیشن‌های پیام‌رسان وجود دارد، تغییر در اندازه فونت پیام‌های متنی است که کاربران واتس‌اپ قادر خواهند بود در صورت لزوم، به قسمت تنظیمات آن مراجعه کرده و با کلیک بر روی گزینه chats، بر روی گزینه فونت سایز کلیک کنند و آن را تغییر دهند. اندازه فونت پیام‌های متنی به صورت استاندارد و دیفالت بر روی متوسط ( medium) تنظیم و انتخاب شده است اما کاربران طبق دلخواه خود می‌توانند آن را بر روی کوچک (Small) و بزرگ (large) نیز تنظیم کرده و تغییر دهند.

شرکت فیس‌بوک با در اختیار گرفتن و تصاحب شرکت واتس‌اپ در سال ۲۰۱۴، ۱۹ میلیارد دلار کسب کرد و از آن زمان تاکنون نیز با معرفی و افزودن قابلیت‌های جدید بدنبال جذب و حفظ طرفداران این پیام‌رسان محبوب بوده است.

  • منبع خبر : خبرگزاری ایسنا