هاتگرام و تلگرام طلایی امشب برای همیشه خاموش می‌شوند یکی از مدیران هاتگرام و تلگرام طلایی گفت: این دو پوسته امشب برای همیشه خاموش می‌شوند و به زودی پیام‌رسان مستقل ارائه می‌شود.   به گزارش فمپ از باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از مدیران شرکت راهکار سرزمین هوشمند (صاحب هاتگرام و تلگرام طلایی) در خصوص ادامه […]

هاتگرام و تلگرام طلایی امشب برای همیشه خاموش می‌شوند

یکی از مدیران هاتگرام و تلگرام طلایی گفت: این دو پوسته امشب برای همیشه خاموش می‌شوند و به زودی پیام‌رسان مستقل ارائه می‌شود.

 

به گزارش فمپ از باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از مدیران شرکت راهکار سرزمین هوشمند (صاحب هاتگرام و تلگرام طلایی) در خصوص ادامه دو فعالیت پوسته تلگرام (هاتگرام-تلگرام طلایی) اعلام کرد: سرور‌های این دو پوسته تلگرام (هاتگرام-تلگرام طلایی) تا دقایقی دیگر خاموش می‌شود.

وی در ادامه افزود: بنا داریم تا یک پیام‌رسان بومی مستقل از تلگرام را به زودی به بازار عرضه کنیم، اما چون در تعداد سرور‌ها محدودیت داریم باید در ابتدا زیرساخت نرم‌افزاری تلگرام طلایی و هاتگرام از این سرور‌ها پاک شود تا بتوانیم پروژه بومی را بر روی آن راه‌اندازی کنیم. همچنین چون نسخه بومی باید توسط گوگل پلی تایید شود، ارائه این نسخه مدتی طول می‌کشد.

این مدیر شرکت راهکار سرزمین هوشمند تاکید کرد: هدف ما از قطع کردن سرور‌های تلگرام طلایی و هاتگرام از نسخه اصلی تلگرام تمکین به قانون داخلی کشور است.