باوجودی‌که در ۱۳۳ کشور دنیا واتس‌‌آپ به‌عنوان پرطرفدارترین پیام‌رسان محسوب می‌شود ولی در ایران تلگرام همچنان در ایران بی‌رقیب است. با توجه به جمعیت بیش از ۸۱ میلیونی کشور حدود ۸۹ درصد این جمعیت به اینترنت دسترسی دارند و بنابر اطلاعات گردآوری شده این پلتفرم مدیریت شبکه‌های اجتماعی نیمی از جمعیت جمهوری اسلامی ایران کاربر […]

باوجودی‌که در ۱۳۳ کشور دنیا واتس‌‌آپ به‌عنوان پرطرفدارترین پیام‌رسان محسوب می‌شود ولی در ایران تلگرام همچنان در ایران بی‌رقیب است.

با توجه به جمعیت بیش از ۸۱ میلیونی کشور حدود ۸۹ درصد این جمعیت به اینترنت دسترسی دارند و بنابر اطلاعات گردآوری شده این پلتفرم مدیریت شبکه‌های اجتماعی نیمی از جمعیت جمهوری اسلامی ایران کاربر شبکه‌های اجتماعی هستند.

نکته قابل توجه این‌که از ماه نخست میلادی سال ۲۰۱۸ تا ۲۰۱۹ جمعیت کشور حدود یک درصد و رقمی معادل ۸۳۷ هزار نفر افزایش داشته است ولی در همین مدت مشابه میزان کاربران شبکه‌های اجتماعی ۲,۵ درصد و معادل یک میلیون رشد را تجربه کرده است.

بنابر یافته‌های به‌دست آمده با وجودی‌که پیام‌رسان واتس‌‌آپ به‌عنوان پرکاربردترین پیام‌رسان در ۱۳۳ کشور جهان محسوب می‌شود ولی با وجود فیلتر شدن همچنان تلگرام به‌عنوان محبوب‌ترین شبکه اجتماعی ایران شناخته می‌شود.

  • منبع خبر : آنا