در الکامپ ۹۸ حدود ۵۰۰ غرفه حضور دارند که نرم افزارهای مسیریابی داخلی بلد و نشان برای سهولت دسترسی بازدیدکنندگان، نقشه تمامی غرفه‌ها را تا روز آغاز نمایشگاه، روی اپلیکیشن خود قرار خواهند داد.پنجشنبه ۲۷ تیر ماه، فعالان حوزه تجارت الکترونیک برای بیست و پنجمین بار در الکامپ حضور پیدا می‌کنند. گفته می‌شود در این […]

در الکامپ ۹۸ حدود ۵۰۰ غرفه حضور دارند که نرم افزارهای مسیریابی داخلی بلد و نشان برای سهولت دسترسی بازدیدکنندگان، نقشه تمامی غرفه‌ها را تا روز آغاز نمایشگاه، روی اپلیکیشن خود قرار خواهند داد.پنجشنبه ۲۷ تیر ماه، فعالان حوزه تجارت الکترونیک برای بیست و پنجمین بار در الکامپ حضور پیدا می‌کنند.
گفته می‌شود در این نمایشگاه حدود ۵۰۰ غرفه وجود دارد که نرم افزار مسیریابی بلد برای سهولت دسترسی بازدیدکنندگان، نقشه تمامی غرفه‌ها را تا روز آغاز نمایشگاه، روی اپلیکیشن خود قرار خواهد داد.

«حسین حجازی» مدیر توسعه تجاری بلد در همین رابطه توضیح داد: درصورتی که کاربران این مسیریاب بخواهند از اطلاعات غرفه‌های الکامپ استفاده کنند، تنها کافی‌ست که تا روی نقشه زوم کنند. داده‌های مربوط به نمایشگاه را به طور کامل از مجری الکامپ دریافت کرده‌ایم و اطلاعات در حال اضافه شدن به اپلیکیشن هستند.

او همچنین در پاسخ به این سوال که در آینده اطلاعات کدام نمایشگاه‌ها و رویدادها در مسیریاب بلد قرار خواهد گرفت، توضیح داد که اهمیت رویدادها و تعداد کاربرانی که درگیر آن خواهند شد باعث می‌شود تا اطلاعات رویدادهایی مانند نمایشگاه کتاب و مسیرهای راهپیمایی روی بلد قرار گیرد: «نمایشگاه کتاب یکی از پربازدیدکننده‌ترین نمایشگاه‌های کشور و الکامپ نیز بزرگترین و معتبرترین نمایشگاه‌ حوزه دیجیتال و ICT است و به همین دلیل اطلاعات چنین رویدادهایی درون اپلیکیشن پوشش داده می‌شود.»

به گزارش ایتنا حجازی در خصوص اینکه آیا وجود اطلاعات غرفه‌های نمایشگاه الکامپ روی نقشه بلد، به معنای آغاز ارائه قابلیت مسیریابی در حالت پیاده است، توضیح داد که در حال حاضر اینطور نیست و فقط جایگاه غرفه نمایش داده می‌شود اما این شرکت در آینده قصد دارد تا مسیریابی در حالت پیاده را نیز به اپ خود اضافه کند.

به گفته مدیر توسعه تجاری بلد، محل استقرار غرفه‌های حاضر در بیست و پنجمین دوره نمایشگاه الکامپ از روز آغازین آن روی مسیریاب بلد قرار خواهد داشت و کاربران تنها لازم است برای اطلاع از محل غرفه‌ها روی نقشه زوم کنند.

طبق گفته امیر ناظمی، رئیس سازمان فناوری اطلاعات، علاوه بر بلد، با نرم افزار مسیریابی داخلی نشان و چند اپلیکیشن مشابه نیز برای ارائه خدمات ویژه در الکامپ ۲۰۱۹ مذاکره صورت گرفته و در خدمت بازدیدکنندگان خواهند بود. شایان ذکر است نمایشگاه الکامپ از تاریخ ۲۷ تا ۳۰ تیرماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی برگزار خواهد شد.

  • منبع خبر : خبرگزاری ایتنا