بسیاری از کامنت‌های پایین مطالب خوب شما در دفاع از اسلام و انقلاب در توییتر و اینستاگرام و تلگرام و… که حاوی توهین و فحش و بحث و جدل است، توسط این شیاطین انس، تولید، تألیف، تحریف و منتشر می‌شود. بک فعال رسانه  ای در شبکه اجتماعی اینستاگرام با انتشار تصاویری از منافقین و فعالیت […]

بسیاری از کامنت‌های پایین مطالب خوب شما در دفاع از اسلام و انقلاب در توییتر و اینستاگرام و تلگرام و… که حاوی توهین و فحش و بحث و جدل است، توسط این شیاطین انس، تولید، تألیف، تحریف و منتشر می‌شود.

بک فعال رسانه  ای در شبکه اجتماعی اینستاگرام با انتشار تصاویری از منافقین و فعالیت سایبری سازمان یافته این گروه نوشت: تصاویری که می‌بینید مربوط به واحد جنگ سایبری گروهک تروریستی منافقین در اردوگاه تیرانا واقع در کشور آلبانی است.

در این واحد، بیش از ۱۵۰۰ نفر نیروی آموزش‌دیده، شبانه‌روز به‌صورت شیفتی، مشغول تولید محتوای حرفه‌ای علیه مفاهیمی مانند اسلام، ولایت فقیه، حجاب، بزرگنمایی مفاسد اقتصادی، خرافه‌نمایی مقدسات مذهبی، نفرت‌پراکنی علیه رهبر انقلاب، مراجع، علما، سپاه، بسیج، ناجا، صداوسیما، رسانه‌‌های انقلابی، فرماندهان و مدیران جهادی کشور، تولیدات محبوب هنری و رسانه‌ای طیف انقلابی و صدها محور دیگر هستند.

واحد جداگانه‌ای نیز روز ۲۰ اسفند سال۹۶ توسط محمد بن‌سلمان، ولی‌عهد سعودی با حضور مریم رجوی در عکاظ عربستان راه‌اندازی شد که شامل ۱۵۰ نفر پژوهشگر گروهک نفاق در مرکز المباحثات و واحد سایبری است.

بیشتر مطالبی از این دست را که در کانال‌های ضدانقلاب می‌بینید و خیلی‌ها هم نادانسته (با این تصور که در حال نقد نظام جمهوری اسلامی و خرافات و غیره هستند) در گروه‌های دوستانه و خانوادگی و کاری فوروارد می‌کنند، دستپخت همین جلادان پیر و پاتالی است که در تصاویر بالا می‌بینید.

بسیاری از کامنت‌های پایین مطالب خوب شما در دفاع از اسلام و انقلاب در توییتر و اینستاگرام و تلگرام و… که حاوی توهین و فحش و بحث و جدل است، توسط این شیاطین انس، تولید، تألیف، تحریف و منتشر می‌شود.

بعضی از این شیاطین بعضاً تا حدود ۲۰ اکانت فیک را مدیریت می‌کنند.

اگر هر کدام از اینها روزانه فقط یک پست در هر یک از اکانت‌ها منتشر کنند حدود ۳۰هزار مطلب می‌شود.

برآورد یکی از متخصصان علوم ارتباطات حاکی است روزانه فقط ۱۸۰ برابر شهروندان دیگرکشورها علیه مغز شهروندان ایرانی، عملیات روانی انجام می‌شود.

اینکه می‌گوییم لطف خدا و عنایات امام عصر علیه‌السلام و دعاهای بزرگان و خون شهداست که کشور و جامعه را از بلیات بزرگ مصون کرده، به این دلیل استوگرنه این حجم از تولیدات محتوایی علیه فکر و ذهن مردم هر کشوری می‌توانست آنان را به مرز انفجار و براندازی برساند. این تازه بخش بسیار کوچکی از پروپاگانداهای روزمره است؛ آمریکا، رژیم صهیونیستی، سلطنت‌طلبان، غربزدگان ایرانی، سرویس‌های جاسوسی غربی و عبری و عربی و بسیاری از مراکز و اندیشکده‌ها و… نیز هر روز و هر ساعت در حال عملیات‌های مشابه علیه روح و روان ملت بزرگ ایران هستند.

نشریه آمریکایی مادرجونز فاش کرده که همزمان با تشدید تحریم‌های اقتصادی علیه ایران و لحن خصمانه و تهدیدآمیز آمریکایی‌ها علیه ایران، شبکه‌ای از کاربران ‏در توییتر فعال شده که پیام‌های ضد ایرانی مشابهی را منتشر می‌کنند. این شبکه شامل بیش از ۴۰۰ حساب کاربری در توییتر است که از ‏حساب‌های کاربری واقعی، ربات و سایبورگ (حساب‌های نرم‌افزاری) تشکیل شده‌اند. ‏

این حساب‌ها در پیام‌های خود از سیاست تغییر نظام ‏ایران حمایت می‌کنند.

مطالعات انجام‌شده توسط یک پژوهشگر ‏مستقل اینترنتی به نام ‘جف گلبرگ’ نشان می‌دهد شبکه‌ای شامل ۳۵۰ حساب کاربری ‏بیش از ۵میلیون توییت برای تقریباً ۵۰۰هزار دنبال‌کننده (فالوور) خود ‏پست کرده‌اند. این حساب‌ها محتوای کاملاً یکسانی را منتشر می‌کنند و با کاربران یکسانی تعامل ‏دارند و به‌طور ‏میانگین ۱۰۰ بار در روز توییت کرده بودند.

‘گلبرگ’ که بنیان‌گذار یک پروژه تحقیقاتی در ارتباط با ‏رسانه‌های اجتماعی است، می‌گوید که علاقه‌ای به مسائل سیاسی ایران ندارد و به طور تصادفی در زمان انجام ‏تحقیقات خود این حساب‌های کاربری را کشف کرده است. ‏

‘بن دکر’ پژوهشگر رسانه‌ای نیز ۷۵ حساب ‏کاربری را کشف کرده که پیام‌های ضد نظام ایران را در توییتر منتشر می‌کنند. دکر معتقد است که این حساب‌ها واقعی نیستند یا توسط نرم‌افزار تقویت می‌شوند زیرا پست‌های خود ‏را در تمام روزهای هفته مطابق با یک جدول زمانی مشخص ارسال می‌کنند. به عنوان مثال، پنج حساب مهم در این شبکه در ‏طول چند سال گذشته صدها هزار پست را توییت کرده‌اند.

وی معتقد است محتوای منتشرشده توسط این اکانت‌ها منعکس‌کننده مواضع سازمان ‏مجاهدین خلق و همچنین شاخه سیاسی بین‌المللی آن یعنی شورای ملی ‏مقاومت ایران است. هر دو ارگان، خواستار تغییر نظام ایران ‏هستند و روابط نزدیکی با مقامات دولت ترامپ دارند.

شبکه الجزیره هم با چند نفر از اعضای این ‏سازمان مصاحبه کرده که آنها فاش کردند که این سازمان چگونه از ‏هزاران حساب کاربری در شبکه‌های اجتماعی برای انتشار پروپاگاندا در ‏مورد تغییر نظام ایران و مسائل دیگر استفاده می‌کند.‏

  • منبع خبر : تسنیم