آپدیت جدید بله شباهت این پیام رسان ایرانی با پیام رسان تلگرام را دوچندان کرده است. یکی از خصوصیات بارز پیام‌رسان تلگرام امکان لینک اختصاصی به هر یک از پست‌های منتشر شده در کانال‌های مختلف اطلاع‌رسانی است که حالا پیام رسان بله این امکان را در نسخه جدید خود برای کانال‌های این پیام رسان ایجاده […]

آپدیت جدید بله شباهت این پیام رسان ایرانی با پیام رسان تلگرام را دوچندان کرده است.
یکی از خصوصیات بارز پیام‌رسان تلگرام امکان لینک اختصاصی به هر یک از پست‌های منتشر شده در کانال‌های مختلف اطلاع‌رسانی است که حالا پیام رسان بله این امکان را در نسخه جدید خود برای کانال‌های این پیام رسان ایجاده کرده است.
به گزارش روابط عمومی سداد در نسخه جدید پیام‌رسان بله ۲۰ قابلیت جدید به این پیام رسان اضافه شده است. این نسخه جدید که با عنوان «بله فشان» ارائه شده خدماتی شامل ارسال گیف و تبدیل ویدیو به گیف، ایجاد رسانه‌های مشترک (فیلم، عکس و …) در پروفایل شخص،کانال و گروه و همچنین مشاهده یا حذف حافظه‌ اشغالی توسط فایل، فیلم، مستندات و صوت‌ ارائه شده است.
ویرایش عکس قبل از ارسال و امکان ارسال فایل اصلی آن، ایجاد لینک یکتای هر پست کانال، پاسخ سریع به پیام با کشیدن آن به سمت چپ، پسند راحت‌تر پست‌های کانال، مشاهده یا خلع مدیران کانال توسط مالک آن و همچنین ویرایش پست‌های آنها، مشاهده تاریخ روز مرتبط در هنگام اسکرول در صفحه چت، خلاصه کردن خودکار متن‌های طولانی در پیام‌ و امکان ایجاد لینک با عنوانی مانند « ادامه مطلب» برای متن‌های طولانی از جمله قابلیت‌های جدید اپلیکیشن بله است.
از دیگر ویژگی‌های جدید این پیام‌رسان می‌توان به هشدار امنیتی با نام «بازوی بله» در صورت ورود فرد دیگر با اکانت کاربر، صدای اعلان مخصوص بله و امکان تغییر آن، فعال کردن صدای ارسال و دریافت پیام در هنگام گفت‌وگو، مشاهده استیکرهای مرتبط با یک ایموجی، ارسال عکس یا هر فایل دیگر به بازوی پشتیبانی، بهبود و توسعه رابط کاربری کارت به کارت، میانبر خرید شارژ و بسته اینترنت و رفع برخی اشکالات گزارش شده اشاره کرد.
به نظر می‌رسد نزدیک کردن خصوصیات این پیام رسان داخلی به تلگرام می‌تواند موجب جذب کاربران بیشتر به استفاده از این سرویس شود علاوه بر اینکه این پیام رسان قابلیت ارائه خدمات بانکی را نیز داراست، این درحالی است که امکان ارائه خدمات پرداخت تلگرام در ایران حتی با وجود فیلتر بودن این سرویس در کشور قابل استفاده نیست.

  • منبع خبر : ایستنا