انجیدنی در نمایشگاه الکامپ از سرمایه‌گذاری مشترک گپ با MTN و ایرانسل جهت گسترش بین‌المللی این پیامرسان خبر داد. نشست خبری مهدی انجیدنی، مدیر پیامرسان گپ با حضور جمعی از خبرنگاران حوزه ارتباطات در محل بیست‌و‌پنجمین نمایشگاه الکامپ برگزار شد. مهدی انجیدنی در این نشست اظهار کرد: پیامرسان گپ یک پیامرسان تجاری با هدف ایجاد […]

انجیدنی در نمایشگاه الکامپ از سرمایه‌گذاری مشترک گپ با MTN و ایرانسل جهت گسترش بین‌المللی این پیامرسان خبر داد.

نشست خبری مهدی انجیدنی، مدیر پیامرسان گپ با حضور جمعی از خبرنگاران حوزه ارتباطات در محل بیست‌و‌پنجمین نمایشگاه الکامپ برگزار شد.

مهدی انجیدنی در این نشست اظهار کرد: پیامرسان گپ یک پیامرسان تجاری با هدف ایجاد زیرساخت کسب‌وکار است که کار خود را از سال ۹۰ شروع کرده است و در سال ۹۵ اولین پایلوت آزمایشی آن بین یک جامعه محدود از کاربران انجام گرفت.

وی ادامه داد: بعد از این روند و در ادامه در سال ۹۶ شاهد انتشار اولیه یا همان soft lunch محصول بودیم و در انتهای همان سال پیامرسان گپ به صورت عمومی عرضه شد.

انجیدنی افزود: تا الآن بیش از ۴ میلیون کاربر پیامرسان گپ را نصب کرده‌اند که از این تعداد، ۳ میلیون آن کاربر فعال گپ هستند و بخش زیادی از این افراد هم با هدف استفاده از زیرساخت‌های کسب‌و‌کار در گپ مشغول هستند؛ به این نحو که یا به عنوان یک استارت‌آپ در گپ حضور دارند یا به عنوان مشتری یک کسب‌و‌کار در این فضا هستند.

مدیر پیامرسان گپ ادامه داد: یکی از اهداف گپ پوشش نیاز خدمات سوشیال یا شبکه‌های اجتماعی کسب‌وکارهای بزرگ و سازمان‌هاست؛ بسیاری از کسب‌و‌کارهای بزرگ در کشور نیاز دارند که با هزاران نفر از افرادی که با آن سازمان سر‌وکار دارند، در ارتباط باشند. به طور مثال اسنپ یک مجموعه راننده دارد که نیاز دارد با آن‌ها در ارتباط باشد یا اطلاع‌رسانی‌های خاص کند، دسته‌بندی‌های خاص کند و بعد به این‌ها خدمات خاص دهد و گپ یکی از زیرساخت‌هایی که برای کسب‌و‌کارهای بزرگ و سازمان‌های بزرگ فراهم می‌کند، در این حوزه است.

انجیدنی همچنین در ادامه گفت: پیامرسان گپ در حوزه بازی و سرگرمی نیز در چندماه اخیر game center خود را راه‌اندازی کرده است که به بازی‌سازان این امکان را می‌دهد تا با اتصال بازی‌های خود به game center گپ، با هزینه و شرایط راحت‌تر و سرعت‌ بهتری مخاطب جذب کنند.

انجیدنی افزود: گپ در چند ماه گذشته سرمایه‌گذاری مشترکی را با گروه MTN و شرکت ایرانسل جهت گسترش بین‌المللی این پیامرسان آغاز کرده است.

شایان ذکر است؛ بیست‌و‌پنجمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ تا تاریخ سی‌ام تیرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران پذیرای مخاطبان خواهد بود.

  • منبع خبر : باشگاه خبرنگاران جوان