با توجه به اقدام محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در توصیه به استفاده از تلفن همراه ایرانی، جمعیت توسعه گران فضای مجازی پاک طی نامه ای از این کار ارزشمند تقدیر کردند. متن نامه به شرح زیر می باشد: برادر گرامی جناب آقای محمدجواد آذری جهرمی وزیر محترم ارتباطات و فناوری […]

با توجه به اقدام محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در توصیه به استفاده از تلفن همراه ایرانی، جمعیت توسعه گران فضای مجازی پاک طی نامه ای از این کار ارزشمند تقدیر کردند.

متن نامه به شرح زیر می باشد:

برادر گرامی جناب آقای محمدجواد آذری جهرمی
وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات
سلام علیکم؛
رشد و توسعه در فضای ارتباطات و اطلاع رسانی نیازمند دانش و ابزار است، تلفن های همراه این روزها به عنوان اصلی ترین این ابزارها در میان مردم شناخته می شوند، چه نیکو با اقدامی خوب و ارزشی در توصیه به استفاده از تلفن همراه ایرانی قدمی شایسته در جهت ترویج کالای ایرانی برداشتید و حمایت خود را از این موضوع ابراز کردید.
جمعیت توسعه گران فضای مجازی پاک (فمپ) ضمن قدردانی از اقدام شایسته جنابعالی در این خصوص پیشنهاد می کند تا به همه اعضاء کابینه دولت یک دستگاه تلفن همراه ایرانی از سوی وزارت ارتباطات اهداء گردد تا ضمن حمایت عملی از تولید محصول داخلی الگویی برای شهروندان نیز قرارگیرد.

  با آرزوی توفیق الهی
رسول جلیلی
دبیر جمعیت

  • منبع خبر : فمپ