واتس اپ محدودیت‌های عجیب و گاه احمقانه‌ای دارد، اما ویژگی‌های جالبی هم در آن هست که شاید کمتر به آن توجه کرده بودید. به عنوان مثال آیا می‌دانستید که می‌توان تبدیل ویدیو به گیف در واتس اپ را به طور مستقیم انجام داد؟ تصاویر متحرک گیف این روزها طرفداران زیادی در پیام‌رسان‌ها دارند به طوری […]

واتس اپ محدودیت‌های عجیب و گاه احمقانه‌ای دارد، اما ویژگی‌های جالبی هم در آن هست که شاید کمتر به آن توجه کرده بودید. به عنوان مثال آیا می‌دانستید که می‌توان تبدیل ویدیو به گیف در واتس اپ را به طور مستقیم انجام داد؟

تصاویر متحرک گیف این روزها طرفداران زیادی در پیام‌رسان‌ها دارند به طوری که گاهی به تنها وسیله ابراز احساسات و انتقال مفاهیم تبدیل می‌شوند. برای همین تیم سازنده این پیام‌رسان امکان ارسال تصاویر گیف را برایتان فراهم کرده، که هم می‌توانند از آرشیو داخلی شما باشند و هم از سایت‌هایی مثل Giphy یا Tenor بارگذاری شوند.

با این وجود، روش ساده‌تری هم برای ارسال تصاویر گیف در این پیام‌رسان وجود دارد آن هم اینکه خودتان دست به کار شده و از ویدیوهایی که در لحظه می‌گیرید یا در گالری دارید، تصاویر گیف بسازید. برای تبدیل ویدیو به گیف در واتس اپ لازم است شرطی را رعایت کنید: ویدیوی شما نباید بیشتر از ۶ ثانیه زمان داشته باشد.

با فرض اینکه یک ویدیوی ۶ ثانیه‌ای یا کوتاه‌تر دارید، در ادامه روش تبدیل ویدیو به گیف در واتس اپ به طور مستقیم را با هم مرور خواهیم کرد.

مراحل تبدیل ویدیو به گیف در واتس اپ

  • یک ویدیوی ۶ ثانیه‌ای (یا کوتاه‌تر) را برای خود در نظر بگیرید.
  • وارد واتس اپ شده و یک پنجره مکالمه را باز کنید.
  • روی آیکن فایل‌های ضمیمه (سنجاق) اشاره کنید.
  • به بخش Gallery بروید.
  • حالا ویدیویی که می‌خواهید به گیف تبدیل شود را برگزینید.

تبدیل ویدیو به گیف در واتس اپ

  • با این کار شاهد ظاهر شدن ویرایشگر ویدیوی واتس اپ خواهید بود. اینجا باید زمان ویدیو را به ۶ ثانیه یا کمتر تقلیل بدهید. این کار را می‌توانید با کشیدن اسلایدر زمان ویدیو به سمت چپ انجام بدهید.
  • وقتی زمان ویدیو به ۶ ثانیه یا کمتر برسد، شاهد آیکن سبز رنگی در گوشه بالا و راست تصویر خواهید بود که عبارت GIF روی آن درج شده است.
  • به حالت GIF سوییچ کرده و Send را بزنید. کار تمام است! با همین شیوه می‌توانید تمام ویدیوهایتان را در آن واحد به تصاویر گیف تبدیل کنید.

تبدیل ویدیو به گیف در واتس اپ

نکته عالی در مورد فرآیند تبدیل ویدیو به گیف در واتس اپ اینجاست که اولا پیش از تبدیل، حجم تصویر گیف را به شما اعلام می‌کند و نکته بعد این که خروجی‌ها کیفیت بالایی داشته و بسیار نرم و روان هستند.

البته ابزار تبدیل ویدیو به گیف در واتس اپ محدودیت‌های خاص خودش را دارد که این محدودیت‌ها طبیعی هستند. چرا که این ویژگی برای استفاده‌های ساده طراحی شده و لزومی نبوده که قابلیت‌های بیشتری در آن گنجانده شود.

  • منبع خبر : دیجیاتو