متن درخواست مردم شیراز به این شرح است؛ عدم حمایت از شبکه های اجتماعی داخلی و حمایت بی حد و مرز مسئولان از فعالیت شبکه های فاسد خارجی، آسیب های غیرقابل جبرانی بر مردم خصوصا جوانان و نوجوانان برجای گذاشت همچنین در حوادث اخیر روشن گردید که سپردن وظیفه پیام رسانی به شبکه های پیام […]

متن درخواست مردم شیراز به این شرح است؛ عدم حمایت از شبکه های اجتماعی داخلی و حمایت بی حد و مرز مسئولان از فعالیت شبکه های فاسد خارجی، آسیب های غیرقابل جبرانی بر مردم خصوصا جوانان و نوجوانان برجای گذاشت همچنین در حوادث اخیر روشن گردید که سپردن وظیفه پیام رسانی به شبکه های پیام رسان خارجی می تواند به راحتی آشوبهای خیابانی را سامان دهی کرده اصل نظام را تهدید کند. از این رو ما مردم شهیدپرور شیراز از ریاست محترم قوه قضائیه می خواهیم، ضمن مسدود سازی دائمی شبکه های بزه خیز خارجی همچون تلگرام و اینستاگرام، با اقدامی انقلابی این وادادگی در فضای مجازی را جمع کرده و با مسببان تسلط بیگانه بر اطلاعات کشور برخورد قضایی صورت گیرد.

همچنین مردم ارومیه بعد از مراسم عبادی- سیاسی نماز جمعه این هفته با امضای طوماری، محتوای ضد اخلاقی، توهین به مقدسات و تهدید امنیت ملی را دستاورد شبکه های اجتماعی خارجی بر شمرده، از مسئولان قوه قضائیه خواستند با کوتاه کردن دست بیگانگان از فضای مجازی کشور، زمینه پیشرفت شبکه های اجتماعی بومی را مهیا کنند.

در همین حال، نماز گزاران قمی بعد از نماز جمعه این هفته با امضای دو طومار، اعتراض شدید خود را نسبت به جولان آزادانه پیام رسان های جرم خیز خارجی ابراز داشتند و ممانعت از فعالیت شبکه های پیام رسان خارجی مانند تلگرام و اینستاگرام را از رئیس قوه قضائیه خواستار شدند. متن طومار بدین شرح است؛ امروزه نقش مخرب شبکه های اجتماعی خارجی همچون تلگرام در تضعیف باورهای دینی و شکستن مرزهای اخلاقی و تضعیف بنیان خانواده بر کسی پوشیده نیست. ادامه فعالیت چنین شبکه هایی علاوه بر تهدید استقلال و امنیت همه جانبه کشور، مخالفت علنی با مبانی حضرت امام (ره) و خیانت به خون شهیدان بوده و غیر قابل تحمل است.

ما مردم انقلابی قم از ریاست محترم قوه قضائیه می خواهیم، ضمن مسدود سازی چنین بسترهای بزه خیز، زمینه را برای رشد و پیشرفت شبکه های اجتماعی داخلی فراهم سازند.

بر اساس این گزارش، مردم اصفهان هم بعد از مراسم عبادی- سیاسی نماز جمعه این هفته با امضای سه طومار، از رئیس قوه قضائیه مسدود سازی دائمی شبکه های اجتماعی تلگرام و اینستاگرام را خواستار شدند.

متن درخواست مردم اصفهان به این شرح است؛ با کمال تاسف، شبکه های اجتماعی خارجی نظیر تلگرام و اینستاگرام چالشی جدی برای خانواده ها و دینداری ملت شده است. هر چند حوادث اخیر و بستر ناامنی که این شبکه ها ایجاد کره اند موجبات بیداری برخی مسئولان و مسدود شدن مقطعی یک شبکه را فراهم آورد، اما همچنان این توپخانه ها فعال بوده و اسلامیت نظام را هدف گرفته است. ما مردم انقلابی شهر شهیدپرور اصفهان، از هرج و مرج در فضای مجازی به شدت ناراحت بوده و از ریاست محترم قوه قضائیه بسته بودن دائمی بسترهای فساد و ناامنی و حمایت از شبکه های پیام رسان داخلی را خواستاریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم