آیت‌الله سید محمدعلی موسوی جزایری امروز در بخشی از خطبه‌های عبادی-سیاسی نماز جمعه اهواز ابه لزوم توجه به پیام رسان های داخلی اشاره کردند.   پیام‌رسان‌های موجود افسارشان بدست اسرائیل و آمریکا است و این در حالی است که ما می‌توانیم پیام‌رسان ملی و ایرانی داشته باشیم و اختیار آن بدست خودمان باشد کارهایی صورت […]

آیت‌الله سید محمدعلی موسوی جزایری امروز در بخشی از خطبه‌های عبادی-سیاسی نماز جمعه اهواز ابه لزوم توجه به پیام رسان های داخلی اشاره کردند.

 

پیام‌رسان‌های موجود افسارشان بدست اسرائیل و آمریکا است و این در حالی است که ما می‌توانیم پیام‌رسان ملی و ایرانی داشته باشیم و اختیار آن بدست خودمان باشد کارهایی صورت گرفته اما مهم سرعت بخشی در اقدام است زیرا جوانان ما به این فضا مبتلا شده‌اند.

خطیب نماز جمعه اهواز تصریح کرد: جوانان ما در حال تغذیه از دو طرف امکانات دشمن هستند در حالی که ما می‌توانیم مسئله را به نفع ملت و کشورمان برطرف کنیم.

وی ادامه داد: ممکن است که بگویند که ما فضای مجازی ملی را به وجود آورده‌ایم اما با آن رقیب‌های قدر هیچ فایده‌ای ندارد باید به صورت منحصر مرکز پیام‌رسانی تمام ایرانی به وجود بیاوریم و نگذاریم با آینده فرزاندانمان بازی شود.