اگر شما هم جزو کسانی هستید که دوست دارید فرمت نوشتاری پیام های خود را در واتساپ تغییر دهید می توانید قالب های مختلف را در اختیار داشته باشید. در این مطلب دسترسی به  حالت ها و فرمت های bold، italics، strikethrough و monospacing را در واتساپ در اختیارتان قرار خواهیم داد. برای اینکه در […]

اگر شما هم جزو کسانی هستید که دوست دارید فرمت نوشتاری پیام های خود را در واتساپ تغییر دهید می توانید قالب های مختلف را در اختیار داشته باشید. در این مطلب دسترسی به  حالت ها و فرمت های bold، italics، strikethrough و monospacing را در واتساپ در اختیارتان قرار خواهیم داد.

برای اینکه در واتساپ به تغییر فرمت متن خود بپردازید باید متن خود را بین علامت های مختلف تایپ کنید. دسترسی به این قابلیت بسیار ساده خواهد بود که در ادامه در اختیارتان قرار خواهیم داد.

  • Bold: باید کلمات خود را برای تغییر فرمت به حالت Bold در بین دو ستاره * قرار دهید. (*سخت افزار مگ*)
  • Italicize: باید کلمات خود را برای تغییر فرمت به حالت Italicize در بین دو _ قرار دهید. (_سخت افزار مگ_)
  • Strikethrough: برای تغییر فرمت به حالت Strikethrough در بین دو ~ قرار دهید. (~سخت افزار مگ~)
  • monospace: برای تغییر فرمت به حالت Monospace در بین دو “` قرار دهید. (“`سخت افزار مگ“`)

اگر زیاد اهل تایپ کردن نیستید می توانید از منوی قالب بندی داخلی واتساپ استفاده کنید. برای این کار باید کلمه یا کلمات مورد نظر انتخاب کنید و بر روی آن نگهدارید تا منوی مربوطه باز شود. سپس می توانید بر روی گزینه Bold استفاده نمایید.

البته شایان ذکر است که برای کاربران آِفون امکان دسترسی به حالت های مختلف دیگر نیز از این طریق وجود خواهد داشت که می توانید بر روی سه نقطه کلیک کنید و به حالت های دیگری دسترسی پیدا کنید.

کافیست شما گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنید تا حالت ها به طور خودکار اعمال شوند. سپس روی ارسال کلیک کنید تا پیام شما قالب بندی شود.

باید اشاره کنیم که در یک متن می توانید از فرمت های ترکیبی مختلف نیز استفاده کنید.

  • منبع خبر : سخت افزار