پژوهشگر فضای مجازی گفت: از سال‌های قبل به راه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات و حمایت از پیام رسان های بومی در جلسات مختلف اشاره شده است اما همچنان نظارت خوبی بر فعالیت‌ها در شبکه‌هایی نظیر تلگرام و اینستاگرام نمی‌شود. سید علیرضا آل داوود پژوهشگر فضای مجازی با اشاره به فعالیت دشمنان انقلاب در فضای مجازی گفت: […]

پژوهشگر فضای مجازی گفت: از سال‌های قبل به راه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات و حمایت از پیام رسان های بومی در جلسات مختلف اشاره شده است اما همچنان نظارت خوبی بر فعالیت‌ها در شبکه‌هایی نظیر تلگرام و اینستاگرام نمی‌شود.

سید علیرضا آل داوود پژوهشگر فضای مجازی با اشاره به فعالیت دشمنان انقلاب در فضای مجازی گفت: فضای مجازی در فتنه گذشته کشور یعنی سال های ۸۸ و ۹۶ نقش عمده‌ای را بازی کرد.

وی افزود: کانال‌هایی که در شبکه های اجتماعی ایجاد شده  تحت عنوان صفحات طنز و فرهنگی فعالیت می‌کنند اما توسط منافقین و افراد ضد انقلاب مدیریت می شوند.

مردم هوشیار باشند

پژوهشگر فضای مجازی در ادامه بیان کرد: این صفحات و کانال‌ها قشر خاکستری جامعه را به خودشان جذب می کنند و در فراخوان‌هایی که برای نا امنی است از این فرصت استفاده کرده و این افراد را به ناآرامی تحریک می‌کنند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: سال‌های قبل به راه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات و حمایت از پیام رسان‌های بومی در جلسات مختلف اشاره شده است  اما همچنان نظارت خوبی بر فعالیت‌ها در شبکه‌هایی نظیر تلگرام و اینستاگرام نمی‌شود هرچند که مردم نیز باید هوشیاری خود را حفظ کنند و از منابع موثق خبرهای لازم را دریافت کنند.

  • منبع خبر : خبرگزاری فارس