بر اساس نظر سنجی یک مرکز تحقیقاتی در آمریکا، میزان اعتماد مردم این کشور نسبت به شبکه‌های اجتماعی سنجیده شده است. بر اساس نظرسنجی که توسط یک مرکز تحقیقاتی در آمریکا از میزان اعتماد مردم این کشور به خبر‌های سیاسی و انتخاباتی که در شبکه‌های اجتماعی مختلف منتشر می‌شود، انجام شد؛ مردم آمریکا نسبت به […]

بر اساس نظر سنجی یک مرکز تحقیقاتی در آمریکا، میزان اعتماد مردم این کشور نسبت به شبکه‌های اجتماعی سنجیده شده است.

بر اساس نظرسنجی که توسط یک مرکز تحقیقاتی در آمریکا از میزان اعتماد مردم این کشور به خبر‌های سیاسی و انتخاباتی که در شبکه‌های اجتماعی مختلف منتشر می‌شود، انجام شد؛ مردم آمریکا نسبت به این خبر‌ها بی اعتماد هستند.

آمار منتشر شده در این نظر سنجی نشان می‌دهد که مردم آمریکا نسبت به شبکه فیسبوک بی اعتماد‌تر از دیگر شبکه‌های اجتماعی هستند.

میزان بی اعتمادی مردم آمریکا نسبت به یوتوب ۳۶ درصد، لینکدین ۱۸ درصد، ردایت ۲۴ درصد، فیس بوک ۵۹ درصد، توییتر ۴۸ درصد و اینستاگرام ۴۲ درصد است.

همچنین میزان اعتماد آمریکایی‌ها نسبت به شبکه یوتوب ۱۷ درصد، لینکدین ۷ درصد، ردایت ۷ درصد، فیسبوک ۱۵ درصد، توییتر ۱۲ درصد و اینستاگرام ۶ درصد است.

درصد افرادی که نسبت به این نظر سنجی ممتنع بودند نیز برای شبکه یوتوب ۳۹ درصد، لینکدین ۴۷ درصد، ردایت ۳۱ درصد، فیسبوک ۱۹ درصد، توییتر ۲۸ درصد و اینستاگرام ۳۷ درصد بود.

برخی از افراد نسبت به این نظر سنجی و اخبار منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی اظهار بی اطلاعی کردند.

در ادامه تصویر نموداری از این نظرسنجی را مشاهده می‌کنید:

آمریکایی‌های نسبت به شبکه‌های اجتماعی بی اعتمادند

  • منبع خبر : باشگاه خبرنگاران جوان