مدیر عامل پیام رسان گپ با انتشار پستی در صفحه توییتری خود اعلام کرد که سرعت آپلود فایل در این پیام رسان به شدت کاهش پیدا کرده است. مهدی انجیدنی مدیر عامل پیام رسان گپ به تازگی در صفحه تویتری اعلام کرد که پس از انجام تست سرعت روی آیپی مربوط به پیام رسان گپ، […]

مدیر عامل پیام رسان گپ با انتشار پستی در صفحه توییتری خود اعلام کرد که سرعت آپلود فایل در این پیام رسان به شدت کاهش پیدا کرده است.

مهدی انجیدنی مدیر عامل پیام رسان گپ به تازگی در صفحه تویتری اعلام کرد که پس از انجام تست سرعت روی آیپی مربوط به پیام رسان گپ، مشخص شد سرعت این پیام رسان روی اینترنت همراهو اینترنت ثابت شرکت مخابرات بسیار پایین است؛ متن پست وی به این شرح است:

دسترسی کاربران به گپ مخصوصا در بارگذاری (آپلود) فایل با کندی مواجه است برای تست موضوع یک نرم افزار سرعت‌سنج روی یک سرور خالی در رنج IP گپ نصب کردیم نتایج شگفت انگیز است !! سرعت کاربران همراه اول، ایرانسل و مخابرات ایران در بارگذاری (آپلود) بسیار کند است.

نکته بسیار عجیب: دسترسی همین کاربران به یک سرور سرعت‌سنج دیگر که در آلمان راه‌اندازی کردیم، بسیار بالاتر از سرعت دسترسی به سرورهای گپ در داخل کشور است ؟! مشکل کجاست ؟ آیا سمت IXP کندی و یا کانجست وجود دارد ؟ یا سمت اپراتورها برای استفاده از گپ محدودیتی اعمال شده است؟

بیش از چند صد نتیجه تست از سراسر کشور توسط کاربران فعال گپ برای ما ارسال شده است و در آن IP کاربر و اپراتور و سایر مشخصات فنی نیز وجود دارد. نتایج تست در سراسر کشور تقریبا یکسان است. تقریبا اکثرا با دانلود مشکل ندارد اما در آپلود به شدت محدود شده اند.

سرعت آپلود فایل در پیام رسان گپ به شدت کاهش یافته است

سرعت آپلود فایل در پیام رسان گپ به شدت کاهش یافته است
سرعت آپلود فایل در پیام رسان گپ به شدت کاهش یافته است

  • منبع خبر : باشگاه خبرنگاران جوان