با ارزیابی‌های انجام شده، شرکت ارتباطات زیرساخت در بخش فاز یک توسعه شبکه IP ملی کشور، تندیس برنزی نهمین دوره جایزه ملی مدیریت پروژه ایران را به دست آورد.

بر اساس اعلام انجمن مدیریت پروژه ایران، شرکت ارتباطات زیرساخت برای نخستین بار در حوزه ICT، در بخش فاز یک توسعه شبکه IP ملی کشور دارای رتبه شد و تندیس برنز را دریافت کرد.

به گزارش فمپ و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، حمید فتاحی رئیس هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت در مراسم اهدای این جایزه با تاکید به اینکه شرکت‌ها و مجموعه‌هایی مانند شرکت زیرساخت باید در معرض ارزیابی‌ها و استاندارد‌ها قرار بگیرند، گفت: این ارزیابی‌ها باعث می‌شود عملکرد‌ها مطابق استاندارد‌های روز دنیا شود و یکی از این موارد که اهمیت بسیاری دارد مدیریت پروژه و تطبیق آن با دانش روز دنیا است.

وی به اقدامات شرکت ارتباطات زیرساخت در حوزه‌ها بهره‌وری، کیفیت و اصلاح فرآیند‌ها اشاره کرد و افزود: در این حوزه تاکید داریم که در ارزیابی‌ها قرار بگیریم چرا که کار کردن با دانش روز دنیا خروجی بسیار متفاوتی دارد.

معاون وزیر ارتباطات، اهمیت این جایزه را همراه شدن با دانش روز دنیا در مدیریت پروژه عنوان کرد و گفت: در این شرایطی که با محدودیت‌های مختلفی مانند تحریم‌ها مواجه هستیم باید از طریق یک الگو پروژه‌ها را طوری مدیریت کنیم که با کمترین ریسک و هزینه انجام شود.

زیر ساخت ارتباطی فقط توسعه ارتباطات نیست

وی با اشاره به اینکه توسعه زیرساخت ارتباطی فقط توسعه ارتباطات نیست، افزود: توسعه ارتباطات در شرایطی که این حوزه به تمام ابعاد زندگی تسری پیدا کرده، شامل توسعه تمام زیرساخت‌های کشور می‌شود و عقب افتادگی در این حوزه می‌تواند موجب عقب افتادگی در حوزه‌های دیگر شود.

بر اساس همین گزارش، در ادامه این جلسه یکی از داوران این جایزه به تشریح روند برگزاری و انتخاب برگزیدگان نهمین دوره جایزه ملی مدیریت پروژه ایران پرداخت و در پایان نیز تندیس برنزی جایزه ملی مدیریت پروژه ایران در بخش فاز یک توسعه شبکه IP ملی کشور به حمید فتاحی رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت ارتباطات زیرساخت اهدا شد.

  • منبع خبر : باشگاه خبرنگاران جوان