مرجع تقلید شیعیان گفت: زمینه انحراف و فساد با توجه به گستردگی فضای مجازی در دنیا مهیا بوده که باید با برنامه‌ریزی‌های ویژه این مسئولیت سنگین را به سرانجام برسانیم.

مرجع تقلید شیعیان گفت: زمینه انحراف و فساد با توجه به گستردگی فضای مجازی در دنیا مهیا بوده که باید با برنامه‌ریزی‌های ویژه این مسئولیت سنگین را به سرانجام برسانیم.

آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی عصر امروز در دیدار رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با اشاره به امکانات هیئت‌امنای سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران اظهار داشت: شهرداری به‌جز خدمات رفاهی باید در ارتقاء فرهنگ مردم نیز سهیم باشد.

وی لزوم توسعه کشور را توجه هم‌زمان با ظاهر و معنویات دانست و افزود: برای پیشرفت نیازمند توجه به هر دو وجه ظاهر و معنویت هستیم و باید به آموزش در کنار پرورش توجه کرد.

مرجع تقلید شیعیان به مسئله اهمیت اخلاق در شاخصه‌های مدینه فاضله اشاره و تصریح کرد: برای رسیدن به شاخصه‌های حقیقی مدینه فاضله باید در کنار آموزش قران به تفسیر و نهج‌البلاغه  نیز توجه کرده و از نشر  این کتاب اسمانی در برنامه‌های فرهنگی شهرداری غفلت نشود.

وی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران  را به لزوم برنامه‌ریزی فرهنگی  برای همه سنین توجه داد و ابراز کرد: نمی‌توانیم یک برنامه واحد را برای سنین اجرا کرد و برای تأثیرگذاری بیشتر باید برای همه اقشار برنامه ویژه‌ای داشت.

استاد برجسته حوزه علمیه به لزوم اطلاع‌رسانی در حوزه فرهنگی اشاره کرد و افزود: بیشتر مردم از برنامه‌های در حال اجرا این سازمان اطلاع کافی ندارند و باید برای جذب بیشتر مردم به برنامه‌های فرهنگی به مسئله اطلاع‌رسانی توجه ویژه‌ای شود.

وی به شرایط ویژه فرهنگی حاکم بر دنیا  اشاره کرد و گفت: زمینه انحراف و فساد با توجه به گستردگی فضای مجازی در دنیا مهیا بوده که باید با برنامه‌ریزی‌های ویژه این مسئولیت سنگین را به سرانجام برسانیم.

  • منبع خبر : خبرگزاری تسنیم