آمارها و مطالعات نشان می‌دهد که میزان مشارکت و تعامل با پست‌های ویدیویی اینستاگرام، دو برابر سایر انواع پست‌هاست. این مطالعات همچنین نشان داد که اکثر کاربران اینستاگرام، چند دنبال کننده (فالوور) دارند و هر پست به صورت میانگین چند لایک (پسند) دریافت می‌کند. اخیراً یک مطالعه روی شبکه اجتماعی اینستاگرام انجام شد. این مطالعه […]

آمارها و مطالعات نشان می‌دهد که میزان مشارکت و تعامل با پست‌های ویدیویی اینستاگرام، دو برابر سایر انواع پست‌هاست. این مطالعات همچنین نشان داد که اکثر کاربران اینستاگرام، چند دنبال کننده (فالوور) دارند و هر پست به صورت میانگین چند لایک (پسند) دریافت می‌کند.

اخیراً یک مطالعه روی شبکه اجتماعی اینستاگرام انجام شد. این مطالعه نشان داده است که نرخ تعامل و مشارکت برای پست‌های ویدیویی اینستاگرام دو برابر دیگر انواع پست‌هاست.
این مطالعات حاصل بررسی ۴۸۰۶۵۶۹۴ پست اینستاگرامی از ۳۰۶۲۷۸ کاربر خوب اینستاگرام است.
بیش از ۸۰ درصد از کسب و کارها، به المان مشارکت (تعامل) به عنوان مهم‌ترین معیار در موفقیت صفحه می‌نگرند.

به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از سرچ انجین لند، پست‌های اینستاگرامی به صورت متوسط ۵۹۶۳ لایک دریافت کردند که تعداد این لایک‎ها تا حدود زیادی تحت تأثیر کاربران تأثیرگذار است. تعداد متوسط لایک‌ها، به ۱۰۰ نزدیک‌تر است که نشان می‌دهد ۵۰ درصد از کاربران، برای یک پست معمولی کمتر از ۱۰۰ لایک دریافت می‌کنند.

پست‌های ویدیویی بیشترین تعداد لایک را دریافت می‌کند و سال به سال به نرخ تعامل این ویدیوها افزوده می‌شود. پست‌های اینستاگرامی به صورت  متوسط ۱۰۰٫۳۴ کامنت (نظر) دریافت می‌کنند و پست‌های ویدیویی به صورت متوسط ۱۵۰ نظر دریافت می‌کنند.
ویدیوهای ویروسی، جذابیت بیشتری برای دریافت نظرات کاربران را دارد.

 

از سوی دیگر، تعداد متوسط کامنت‌ها به ازای هر ویدیو، ۴ کامنت است و این بدان معناست که بیش از ۵۰ درصد از کل کاربران، به ازای هر پست ویدیویی، کمتر از ۴ کامنت دریافت می‌کنند.
در زمینه‌ هشتگ‌ها هم نتایج جالبی به دست آمده است. پست‌های اینستاگرامی به صورت متوسط ۱ هشتگ را دارد. در صورتی که هشتگ‌های بیشتری مورد استفاده قرار گیرد، متوسط نرخ تعامل، کاهش می‌یابد.

بنظر کارشناسان بهتر است که به جای استفاده از هشتگ‌ها زیادی، حداکثر از ۵ هشتگ استفاده کنید. اگر بخواهیم حرفه‌ای‌تر صحبت کنیم، بهتر است به جای کمیت، به فکر میزان مرتبط بودن هشتگ با موضوع اصلی باشیم.

بر اساس اطلاعات و آمارها، ۴۶٫۶ درصد از کاربران اینستاگرام، کمتر از ۱۰۰۰ فالوور دارند. حدود ۳۳٫۵ درصد از کاربران بین ۱۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰ فالوور، فقط ۹٫۸ درصد، ۱۰۰۰۰ تا ۵۰۰۰۰ و ۲٫۷ درصد ۵۰۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰۰ فالوور دارند.

  • منبع خبر : خبرگزاری ایتنا