رئیس مرکز پژوهش و سنجش افکارسازمان صداوسیما گفت: هم اکنون بیشترین و پربازدیدترین محتواهای منتشر شده در فضای مجازی درباره تولیدات رسانه ملی است و استفاده از ظرفیت این فضا برای همپوشانی از تولیدات صداوسیما در دستور کار رسانه ملی است. «علی طلوعی» : بخش عمدهای از مخاطبان رسانه ملی در شبکههای اجتماعی و فضای […]
رئیس مرکز پژوهش و سنجش افکارسازمان صداوسیما گفت: هم اکنون بیشترین و پربازدیدترین محتواهای منتشر شده در فضای مجازی درباره تولیدات رسانه ملی است و استفاده از ظرفیت این فضا برای همپوشانی از تولیدات صداوسیما در دستور کار رسانه ملی است.
«علی طلوعی» : بخش عمدهای از مخاطبان رسانه ملی در شبکههای اجتماعی و فضای مجازی فعالند گفت: از حدود ۸۰ درصد مخاطبان تلویزیون حداکثر ۶۰ درصد همزمان مخاطب فضای مجازی هستند.
رئیس مرکز پژوهش و سنجش افکارسازمان صدا وسیما تصریح کرد: بر اساس نظرسنجی صورت گرفته ۲۰ درصدی که بعنوان استفاده کنندگان از فضای مجازی اعلام میشود کسانی هستند که صرفا از فضای مجازی و شبکههای اجتماعی استفاده میکنند.
وی با تاکید بر اینکه اکثر مخاطبانی که تلویزیون میبینند در شبکههای اجتماعی و فضای مجازی هم فعال هستند؛ افزود: از حدود ۸۰ درصدی که براساس نظرسنجی مرکزپژوهش و سنجش افکارسازمان صداوسیما، تلویزیون تماشا میکنند حداکثر ۶۰ درصد در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی حضور دارند و از این فضا استفاده میکنند.
رئیس مرکز پژوهش و سنجش افکار سازمان صدا وسیما تصریح کرد: در عصر رسانههای همگرا یک کاربر میتواند از طریق فضای مجازی تلویزیون مشاهده کند یا اخبارش را از خبرگزاریها و شبکههای مجازی دریافت کند و به نوعی شاهد همپوشانی بسیاری در این عرصه هستیم.
- منبع خبر : خبرگزاری فارس
Wednesday, 11 December , 2024