معاون مرکز ملی فضای مجازی گفت: به شکست محاصره تبلیغاتی دشمن در توئیتر نزدیک شدهایم و حضور فعال با شناخت و همراه با مهارت لازم، نیازهای ما برای شکستن این محاصره تبلیغاتی است. امیر خوراکیان پیش از ظهر امروز در سومین جشنواره رسانهای ابوذر و یادواره شهدای رسانه استان اظهار داشت: در طلیعه ادامه انقلاب […]
معاون مرکز ملی فضای مجازی گفت: به شکست محاصره تبلیغاتی دشمن در توئیتر نزدیک شدهایم و حضور فعال با شناخت و همراه با مهارت لازم، نیازهای ما برای شکستن این محاصره تبلیغاتی است.
امیر خوراکیان پیش از ظهر امروز در سومین جشنواره رسانهای ابوذر و یادواره شهدای رسانه استان اظهار داشت: در طلیعه ادامه انقلاب اسلامی و نظام اسلامی پس از ۴۰ سال موفقیتهای پیدر پی و پیروزی در عرصههای مختلف در مقابله با دشمنان، ما مفتخر شدیم که بیانیه گام دوم را از مقام معظم رهبری دریافت کنیم.
معاون مرکز ملی فضای مجازی بیان داشت: این بیانیه هم غبار از گذشته انقلاب برمیگیرد و تاریخ انقلاب، پیشینه نهضت و اتفاقاتی که ملت در ۴۰ سال پشت سر گذاشتند را میزداید و با قلمی شیرین و صمیمی تبیین و یادآوری و تحلیل گذشته را دارد و هم نقطهای که اکنون در آن هستیم را بیان میکند و رسالتها و مسئولیتهای آینده را تبیین میکند.
وی افزود: این بیانیه نباید با بیمهری و کم توجهی مواجه شود، این بیانیه نقشه راه است و همه باید کمک کرده و فعالانه برخورد کنند که ابعاد آن روشن و شرح شود و در ذیل هر کلیدواژه و محور آن ماموریتها و برنامهها مشخص شود.
خوراکیان شکست محاصره تبلیغاتی را از جمله موارد مخاطب اصلی جوانان در این بیانیه برشمرد و گفت: میدان و گستره این محاصره تبلیغاتی، پلتفرمها هستند، سکوهایی که بستر رسانههای اجتماعی واقع شدند، ما امروز با پدیده مهمی در دنیا مواجه هستیم که در آغاز بسیار ساده با آن برخورد شد.
معاون مرکز ملی فضای مجازی ابراز داشت: دشمن برای این محاصره تبلیغاتی میدانی را به وسعت سکوهایی که پیامرسانها روی آن فعال شدند را باز کرده است.
خوراکیان ادامه داد: دشمنان ما از رسانههای جمعی استفاده میکنند و تولیدات کوچک را در سطح گسترده در فضای مجازی انتشار میدهند، ایجاد ترس کاذب و مایوسسازی مردم و حتی مدیران کشور از آینده دو هدف اصلی دشمن از این محاصره تبلیغاتی است.
وی خاطرنشان کرد: اگر ما در کلان سیاست ارتباطات کشور به گستره این محاصره تبلغاتی توجه نکردیم و میدان را برای پلتفرمهای خارجی و پیام رسانهایی که مدیریت اصلی آن در دست دشمن است، فراهم کردیم، خواسته یا ناخواسته به این محاصره کمک کردهایم.
خوراکیان حضور فعال رسانهها را در عرصه فضای مجازی مورد تاکید قرار داد و گفت: به شکست محاصره تبلیغاتی دشمن در توئیتر نزدیک شدهایم، حضور فعال با شناخت و همراه با مهارت لازم، نیازهای ما برای شکستن این محاصره تبلیغاتی است.
- منبع خبر : خبرگزاری فارس
Thursday, 24 April , 2025