اولین همایش و نمایشگاه رسانه های نوین و شکل دهی نهادهای اجتماعی با هدف بررسی ابعاد اقتصادی رسانه های نوین برگزار می شود. علی اکبر فرهنگی دبیر کمیته علمی همایش و نمایشگاه رسانه های نوین امروز دوشنبه در نشست خبری که در مرکز ملی فضای مجازی برگزار شد، گفت: اولین همایش و نمایشگاه رسانه های […]
اولین همایش و نمایشگاه رسانه های نوین و شکل دهی نهادهای اجتماعی با هدف بررسی ابعاد اقتصادی رسانه های نوین برگزار می شود.
علی اکبر فرهنگی دبیر کمیته علمی همایش و نمایشگاه رسانه های نوین امروز دوشنبه در نشست خبری که در مرکز ملی فضای مجازی برگزار شد، گفت: اولین همایش و نمایشگاه رسانه های نوین اجتماعی با تاکید بر شکل دهی نهادهای اجتماعی و بررسی ابعاد مختلف آن و نیز با محوریت رویکردهای اقتصادی برگزار می شود.
وی با بیان اینکه رسانه های نوین و نهادهای اجتماعی در جوامع هزاره سوم رویکردی تعاملی و تاثیرگذار دارند، افزود: نقش رسانه های اجتماعی در ابعاد مختلف اقتصادی کاملا مشهود است و از این رو برگزاری این همایش که توسط مرکز ملی فضای مجازی انجام می شود می تواند به سیاستگذاری مناسب در این بخش بیانجامد.
فرهنگی با اشاره به محورهای مختلف این همایش گفت: حمایت از محصولات داخلی، نهادسازی اقتصادی (دگردیسی، مبارزه با فساد و شفاف سازی)، کارآفرینی و ایجاد اشتغال پایدار، اقتصاد دانش بنیان و بکارگیری اقتصاد دیجیتال و نیز حمایت هدفمند از صادرات کالا و خدمات از جمله محورهای این همایش است. در همین حال جذب سرمایه های خارجی و امنیت و ثبات اقتصادی نیز از دیگر رویکردهای این همایش خواهد بود.
وی تاکید کرد: دریافت مقاله برای شرکت در این همایش آغاز شده که تا پایان دی ماه ادامه خواهد داشت. این همایش بهار سال ۹۸ برگزار می شود و ابوالحسن فیروزآبادی دبیر شورای عالی فضای مجازی و محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس به عنوان سخنرانان افتتاحیه حضور خواهند داشت.
- منبع خبر : خبرگزاری مهر
Monday, 25 November , 2024