حذف و سانسور محتوای فلسطین و قدس شریف در شبکه های اجتماعی، نشان از مدیریت و کنترل صهیونیست ها بر فضای مجازی است که باید این سیطره پایان یابد.

امروزه سیطره صهیونیسم و سلطه مطلق و بی چون و چرای یهودیان بر رسانه های فراگیر جهان امری انکارناپذیر است. تلاش گسترده صهیونیسم برای سیطره بر رسانه های گروهی از اوایل قرن بیستم آغاز شد. لزوم سیطره کامل یهود بر رسانه های جمعی یکی از اهدافی است که «راشورون» خاخام یهودی در سال ۱۸۶۹ در سخنرانی خود در شهر پراگ بر آن تأکید کرد. وی معتقد بود پس از طلا، دستگاه های خبر رسانی خصوصا مطبوعات و روزنامه ها، دومین ابزار یهود برای استیلا بر جهان هستند. بنابراین از همان آغاز با برنامه ریزی های دقیق و صرف هزینه های کلان تلاش بی وقفه ای را برای کنترل جریان اصلی خبر رسانی و مطبوعات در سراسر دنیا آغاز کردند. تسلط بر رسانه های جهان و کنترل افکار عمومی از طریق آن در پروتکل دوازهم صهیونیست ها نیز آمده است: «تسلط بر مطبوعات و بنگاه های خبرگزاری.»

مجله نشنال ونگارد در مورد کنترل رسانه ها توسط یهود می نویسد: «کنترل یهود بر رسانه های گروهی مهمترین واقعیت زندگی، نه تنها در آمریکا که در سراسر جهان است.»

بخش اعظم رسانه های خبری جهان به مثابه بازوی خارجی برای پروپاگاندای رژیم صهیونیستی عمل می کنند. این رژیم می تواند سرمایه داران رسانه ای و گروه های فشار صهیونیستی را برانگیزد تا روزنامه نگارانی که تلاش می کنند دیدگاه های بی طرفانه ای داشته باشند مرعوب سازند. سرمایه گذاری صهیونیست جهانی در این مسیر به قدری است که به ادعای یک نشریه آمریکایی فقط در واشنگتن سرمایه داران صهیونیست هر ساله ده ها میلیون دلار صرف تبلیغات خبری می کنند.

صهیونیست جهانی از ابزار قدرتمند رسانه در جهت تحمیق انسان ها، صید اندیشه های علمی و ضربه زدن به عقاید غیریهودی به ویژه اسلامی و نیز فروریختن اصول و مبانی جوامع جهانی، عقاید دینی، اسلوب های اخلاقی و انسانی، بی قید کردن جوامع بشری نسبت به اصول و افزایش لذات و شهوت های نامشروع به منظور سستی و تحلیل رفتن افکار که نتایج آن سیطره آسان تر بر جهان است، بیشترین بهره را برده است. سانسور اخبار ضدیهود و ضد صهیونیست در کشورهایی چون آمریکا، فرانسه و غیره برای کنترل افکار داخلی و جلوگیری از بروز اعتراض به جریانات صهیونیستی داخلی و نیز سانسور اخبار در جهت حفظ منافع صهیونیسم جهانی و همپیمانانش از دیگر کاربردها رسانه ای برای صهیونیست ها است.

در این میان صهیونیست جهانی از توجه و اعمال نفوذ، مدیریت و کنترل بر فضای مجازی به عنوان مهمترین ابزارهای قدرت نرم غافل نبوده است. با نگاهی به بنیانگذاران، سرمایه گذاران و اصول جانبداری وبگاه ها و شبکه های مطرح مجازی می توان به نفوذ گسترده صهیونیست ها بر این حوزه پی برد. بسیاری از بنیانگذاران و سرمایه داران فضای مجازی صهیونیست بوده و با یهودیان ارتباط مستقیم داشته اند که از جمله آنها می توان به زاکربرگ (موسس فیس بوک)، لری پیج و سرگئی برین (موسسان گوگل) و کوین سیستروم و مایک کریگر (موسسان اینستاگرام) اشاره کرد.

اکنون پس از گذر از رسانه های مکتوب و رسانه های دیداری و شنیداری نوبت به نفوذ صهیونیست ها در رسانه های تعاملی و شبکه های اجتماعی در فضای مجازی رسیده است که نمونه این نفوذ و مدیریت صهیونیست ها بر شبکه های اجتماعی را می توان در سانسور و حذف گسترده مطالب مرتبط با فلسطین و قدس شریف و سرداران جبهه مقاومت اسلامی مثل سیدحسن نصرالله، عماد مغنیه، شهید حجازی و به خصوص شهید قدس «شهید حاج قاسم سلیمانی» در فضای مجازی اشاره نمود.

گزارش های مختلف نشان می دهند که شبکه های اجتماعی غربی مانند فیس بوک، توییتر، اینستاگرام، واتساپ و غیره، به عنوان قدرتمندترین ابزار کنترل و مدیریت افکار عمومی مردم دنیا، دارای پیوند های عمیق با رژیم صهیونیستی و آژانس امنیت ملی آمریکا است و درپشت آنها مافیایی قرار دارد که از یک سو صهیونیست ها و از سوی دیگر با مقامات آمریکایی مرتبط است. برای نمونه «مارک زاکربرگ» موسس فیس بوک در فهرستی که روزنامه صهیونیستی «جروزالم پست» از پنجاه نفر از تأثیرگذاران یهودیان (صهیونیست ها) ارائه داده است، مارک زاکربرگ در رتبه چهارم (سه رتبه پس از نتانیاهو نخست وزیر رژیم غاصب که نفر اول فهرست است) قرار داد. بسیاری در آمریکا «زاکربرگ» را عامل سیا نامیده اند. خود «زاکربرگ» درباره فیس بوک گفته است: «فیس بوک تنها و قدرتمندترین ابزار کنترل مردم است که تاکنون اختراع شده است.» جولین آسانژ بنیانگذار سایت ویکی لیکس نیز بوک را بزرگترین ماشین جاسوسی تا کنون اختراع شده است نامیده است.

  • منبع خبر : خبرگزاری تسنیم