پس از آنکه گزارشی در نشریه وال استریت ژورنال نشان داد فیس بوک از آسیب احتمالی اینستاگرام به دختران نوجوان آگاه است، کمیته بازرگانی سنای آمریکا تصمیم گرفت تحقیقاتی در خصوص وضعیت حمایت از کاربر در فیس بوک انجام دهد.

سناتورهای آمریکایی در جلسه اخیر از برنامه‌های فیس بوک برای حفاظت بهتر از کاربران جوان در  شبکه اجتماعی اینستاگرام  انتقاد کردند و با استفاده از تحقیقات داخلی فاش شده، نشان دادند که غول رسانه‌های اجتماعی از نحوه آسیب رساندن برنامه اینستاگرام به سلامت روان نوجوانان آگاه است.

پس از آنکه گزارشی در نشریه وال استریت ژورنال نشان داد فیس بوک از آسیب احتمالی اینستاگرام به دختران نوجوان آگاه است، کمیته بازرگانی سنای آمریکا تصمیم گرفت تحقیقاتی در خصوص وضعیت حمایت از کاربر در فیس بوک انجام دهد.

ریچارد بلومنتال، سناتور دموکرات نیز گفت:  شواهد به خوبی نشان می‌دهد فیس بوک از تأثیرات مضر شبکه اجتماعی اینستاگرام بر کودکان آگاه بوده و این حقایق و یافته‌ها را پنهان کرده است.

 تد کروز، سناتور جمهوری خواه اهل تگزاس نیز از فیس بوک خواست تا تحقیقات کامل خود را در مورد پیوندهای بین اینستاگرام و خودکشی نوجوانان منتشر کند و گفت: شما  تنها بخشی از تحقیقات را انتخاب کرده‌اید که فکر می‌کنید به وضعیت کنونی شما کمک می‌کند».

  • منبع خبر : خبرگزاری فارس