اگر از انصاف نگذریم “نشان” ایرانی رقیب لایقی برای ویز است. این نرم افزار تمامی امکانات ویز را داراست. به اضافه محدوده طرح ترافیک و زوج و فرد را مشخص کرده و میتواند با توجه به نیاز شما مسیریابی را بر پایه عدم ورود به این محدوده ها انجام دهد. از حق نگذریم کاربران دو […]

اگر از انصاف نگذریم “نشان” ایرانی رقیب لایقی برای ویز است. این نرم افزار تمامی امکانات ویز را داراست. به اضافه محدوده طرح ترافیک و زوج و فرد را مشخص کرده و میتواند با توجه به نیاز شما مسیریابی را بر پایه عدم ورود به این محدوده ها انجام دهد.

از حق نگذریم کاربران دو برنامه اغلب معتقدند در مسیریابی و تخمین زمان طی مسیر ویز از دقت بالاتری برخوردار است اما هر دو نرم افزار با اختلاف فاحشی از گوگل مپ بهترند.

اگر کاربر این برنامه هستید تجربه استفاده از آن را با ما به اشتراک بگذارید.

در بخش توضیحات این اپلیکیشن در کافه بازار میخوانیم:

با مسیریاب سخنگوی «نشان»، بهترین مسیر را «نشان» کنید.

بهترین مسیر را «نشان» می‌دهد
خیلی وقت‌ها پیش میاد که در خیابان‌ های پیچ در پیچ شهر رانندگی می‌کنیم و نمیدونیم از چه مسیری باید به مقصد برسیم. بعضی از وقت‌ها هم پیش میاد که نمیدونیم کدام مسیر تا مقصد را انتخاب کنیم تا سریع‌تر برسیم. یک زمانی هم دوست داریم به نزدیک‌ترین رستوران، پارک، پمپ بنزین و … بریم و آدرس‌هاشون رو یاد نداریم.
«مسیریاب نشان» به سادگی به ما کمک می‌کند که بتوانیم موقعیت فعلی خودمان را روی نقشه ببینیم و سریعترین مسیر را پیدا کنیم. «نشان» دارای راهنمای صوتی فارسی است، که تا رسیدن به مقصد، کاربر را راهنمایی می‌کند. «نشان» یکی از کامل‌ترین نقشه‌های ایران را دارد و می‌توانید بسیاری از خیابان‌ و کوچه‌ها را با نام فارسی جستجو کنید.

 

لینک دانلود: دریافت نشان