اسماعیل رادکانی با اشاره به نصب بالن اینترنتی در منطقه مرزی مهران گفت: برای رفع مشکل ارتباطی همه مسیرهای پیاده روی اربعین در داخل کشور تحت پوشش اپراتورهای تلفن همراه قرار گرفته اند. اسماعیل رادکانی با بیان اینکه کمیته تامین مناسبت‎های ملی و مذهبی از سال گذشته فعالیت خود را گسترده‌تر کرده و به همه […]

اسماعیل رادکانی با اشاره به نصب بالن اینترنتی در منطقه مرزی مهران گفت: برای رفع مشکل ارتباطی همه مسیرهای پیاده روی اربعین در داخل کشور تحت پوشش اپراتورهای تلفن همراه قرار گرفته اند.

اسماعیل رادکانی با بیان اینکه کمیته تامین مناسبت‎های ملی و مذهبی از سال گذشته فعالیت خود را گسترده‌تر کرده و به همه مراسم های ملی و مذهبی ورود پیدا می‌کند، توضیح داد: عید نوروز امسال اپراتورها پوشش ارتباطی خوبی از شمال و جنوب کشور داشتند.

رییس کمیته تامین ارتباطات مناسبت های ملی و مذهبی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به نحوه برنامه‎ریزی برای برگزاری مراسم پیاده روی اربعین تصریح کرد: هر سال پس از اتمام این مراسم این کمیته نقاط ضعف و قوت را بررسی می کند تا مشکلات برای سال آینده رفع شود.

رادکانی با بیان اینکه هماهنگی‎های لازم میان اپراتورهای داخل کشور و بین المللی انجام شده است خاطرنشان کرد: در این زمینه ظرفیت های خوبی فراهم شده و همه مسیرهای پیاده روی در داخل کشور تحت پوشش اپراتورها قرار گرفته است و شرکت کننده در مراسم پیاده روی اربعین می‎توانند از دیتاها به راحتی استفاده کنند.

رییس کمیته تامین ارتباطات مناسبت های ملی و مذهبی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به پوشش وای فای در نقاط مرزی بیان کرد: علاوه بر دیتای گوشی تلفن همراه در تلاش هستیم تا نقاط مرزی مهران، شلمچه و چذابه تحت پوشش وای فای قرار داشته باشند.

وی با اشاره به نصب بالن اینترنتی افزود: امسال این بالن ها در نقطه مرزی مهران نصب می شود.

رادکانی با تاکید بر اینکه بروز مشکل با توجه به وجود ظرفیت های محدود در کشور عراق طبیعی است تصریح کرد: با جلساتی که با طرف عراقی داشتیم طرف عراقی قول داد تا ظرفیت سازی خوبی در این زمینه داشته باشد.

  • منبع خبر : باشگاه خبرنگاران جوان