اگر یک ناظر انسان اینگونه فرض کند که عکس مورد نظر مغایر با دستورالعمل‌های جامعه این پلتفرم است، عکس حذف خواهد شد، و منتشر‌ کننده آن عکس شناسایی و علت آن به وی اطلاع داده خواهد شد.شبکه اینستاگرام در حال برداشتن گام‌های جدیدی برای مقابله با اعمال قلدری بر روی پلتفرمش است. این شبکه اجتماعی […]

اگر یک ناظر انسان اینگونه فرض کند که عکس مورد نظر مغایر با دستورالعمل‌های جامعه این پلتفرم است، عکس حذف خواهد شد، و منتشر‌ کننده آن عکس شناسایی و علت آن به وی اطلاع داده خواهد شد.شبکه اینستاگرام در حال برداشتن گام‌های جدیدی برای مقابله با اعمال قلدری بر روی پلتفرمش است.

این شبکه اجتماعی از یادگیری ماشین برای کمک به شناسایی پیش‌دستانه قلدری در عکس‌ها، که بعدا توسط یک ناظر انسان نیز بررسی خواهد شد، استفاده می‌کند.

یک سخنگوی اینستاگرام گفت که طبقه‌بندی‌کننده قلدری این شبکه «حملات به ظاهر یا کاراکتر یک فرد، و همچنین تهدیدات برای سلامت یا تندرستی یک شخص» را شناسایی می‌کند.

اگر یک ناظر انسان اینگونه فرض کند که عکس مورد نظر مغایر با دستورالعمل‌های جامعه این پلتفرم است، عکس حذف خواهد شد، و منتشر‌ کننده آن عکس شناسایی شده، و علت آن به وی اطلاع داده خواهد شد.

آدام موسری، سرپرست جدید اینستاگرام، در یک پست بلاگ توضیح داد: «این تغییر به ما کمک قابل توجهی در راستای شناسایی و حذف بیشتر قلدری خواهد کرد – و این گام بعدی بسیار مهمی است زیرا بسیاری از افرادی که قلدری را تجربه کرده یا مشاهده می‌کنند آن را گزارش نمی‌کنند.»

به گفته وی: «این قابلیت همچنین به ما برای شناسایی جوان‌ترین اعضای جامعه‌مان کمک خواهد کرد، چرا که نوجوانان میزان بالاتری از قلدری را نسبت به دیگران تجربه می‌کنند. انتشار این تکنولوژی جدید به تازگی آغاز شده و در هفته‌های آینده ادامه خواهد یافت.»

اینستاگرام همچنین یک فیلتر ضدقلدری در کامنت‌ها را بر روی ویدئوهای زنده ارائه خواهد کرد، کاری که پیش از این برای بخش‌های Feed، Explore  و Profile  انجام داده است.

اینستاگرام همچنین یک فیلتر جدید به نام دوربین مهربانی (kindness camera) ارائه می‌کند، تا به گسترش رویکردهای مثبت در این پلتفرم کمک شود.

وقتی شما این افکت را در حالت سلفی انتخاب می‌کنید، قلب‌ها صفحه را پر خواهند کرد، و شما ترغیب خواهید شد که یکی از دوستانتان را تگ کنید. شاید چنین کاری چیپ و نامطلوب به نظر برسد، ولی به هر حال اینجا اینستاگرام است.
در این حال، دوستانی که آنها را تگ زده‌اید، طبق معلوم اعلان آن را دریافت خواهند کرد، و آنها سپس می‌توانند این پست را در استوریشان به اشتراک بگذارند، یا «گسترش مهربانی» را با یک سلفی خود انجام دهند.

اگر شما به دوربین پشتی گوشی سوئیچ کنید، می‌توانید فیلتری را اضافه کنید که در آن هشتگ-می-گویند-یعنی” class=”rpwords_links rpwords_desc” title=”هشتگ (Hashtag) چیست ؟”>هشتگ #kindcomments، و مثال‌هایی از آن که به چند زبان دیگر وجود دارند، اضافه شوند.

یک تحقیق که در سال 2017 انجام شد نشان داد که اینستاگرام جایگاه فیسبوک به عنوان بدترین پلتفرم شبکه‌های اجتماعی در زمینه قلدری را از آن خود کرده است.

در رخدادی بسیار خبرساز، کلی مری تران هنرپیشه زن جنگ ستارگان اینستاگرام را به خاطر آزارهایی که اوائل سال جاری برایش پیش آمده بود ترک کرد.

  • منبع خبر : خبرگزاری ایتنا