وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت:تمام ابعاد روزانه مردم با فضای مجازی گره خورده است و مشکلات اخیر جایگاه سوخت نشان از درهم تنیدگی زندگی مردم با فضای مجازی است.

عیسی زارع پور روز پنجشنبه در دیدار با آیت الله علوی گرگانی از مراجع تقلید در قم، بیان کرد: به دلیل وجود برخی مشکلات جو ناامیدی بر کشور حاکم است و ما در دولت تلاش می کنیم با اقدامات لازم ضمن اثبات کارآیی حاکمیت، امید را به مردم بازگردانیم.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت:بخشی از مشکلات امروز کشور به دلیل تحریم های خارجی و بخش دیگر نیز بخاطر کم کاری های داخلی ایجاد شده است.
وی خاطرنشان کرد: فضای مجازی فرصت بی نظیری برای ایجاد شفافیت، صدور فرهنگ غنی ایرانی-اسلامی، جلوگیری از فساد و غیره است.
زارع پور گفت: تلاش ما این است تا با راه اندازی طرح بزرگ شبکه ملی اطلاعات، فضای مجازی در تراز انقلاب اسلامی را عملیاتی کنیم.
وی خاطرنشان کرد: باید از فرصت های شبکه های مجازی بیشترین استفاده را داشته باشیم و تهدیدات آن را در حد ممکن از بین ببریم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در  سفر به قم با آیات علوی گرگانی،نوری همدانی و مکارم شیرازی از مراجع تقلید و اعرافی مدیر حوزه های علمیه، سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) و اعضای کمیسیون سیاسی اجتماعی دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری دیدار و گفت و گو می کند./

  • منبع خبر : ایرنا