واتس‌اپ به تازگی اعلام کرده است که قصد دارد یک قابلیت جدید را به پلت‌فرم خود بیافزاید تا به کاربرانش اجازه دهد در گروه‌های این پیام‌رسان به افراد موردنظر خود بطور خصوصی پیام دهند.  اپلیکیشن پیام‌رسان واتس‌اپ که یکی از محبوب‌ترین پلت‌فرم‌های پیام‌رسان در جهان محسوب می‌شود، به تازگی اعلام کرده است که می‌خواهد قابلیت […]

واتس‌اپ به تازگی اعلام کرده است که قصد دارد یک قابلیت جدید را به پلت‌فرم خود بیافزاید تا به کاربرانش اجازه دهد در گروه‌های این پیام‌رسان به افراد موردنظر خود بطور خصوصی پیام دهند.

 اپلیکیشن پیام‌رسان واتس‌اپ که یکی از محبوب‌ترین پلت‌فرم‌های پیام‌رسان در جهان محسوب می‌شود، به تازگی اعلام کرده است که می‌خواهد قابلیت جدیدی را با تعداد محدودی از کاربران داوطلب مورد آزمایش قرار دهد که به واسطه آن بتوانند به صورت خصوصی به افراد موردنظر خود در گروه‌های واتس‌اپ پیام دهند.

به عبارتی دیگر، واتس‌اپ تصمیم گرفته است به آن دسته از کاربرانی که قصد دارند به مخاطبان خود در گروه‌های مورد نظر پاسخ دهند، این امکان را بدهد تا در صورت تمایل، به صورت خصوصی جواب آنها را بدهند و سایر اعضای گروه نتوانند آن را مشاهده کرده و بخوانند.

به گفته بسیاری از کارشناسان، این قابلیت که «Reply privately» نام دارد، با توجه به آنکه در سایر اپلیکیشن‌های پیام‌رسان وجود ندارد، هنوز معلوم نیست که ساز و کارش دقیقا به چه صورت خواهد بود اما بر اساس اعلام واتس اپ، در صورت تایید تمامی مراحل آزمایش شده، در نسخه‌های بعدی به‌روزرسانی واتس‌اپ منتشر خواهد شد و در دسترس عموم کاربران قرار خواهد گرفت.

اپلیکیشن پیام‌رسان واتس اپ، مدتی است که در رقابت با سایر پیام‌رسان‌ها همچون تلگرام، به افزودن قابلیت‌های جدید اقدام کرده است.

شرکت فیس‌بوک با در اختیار گرفتن و تصاحب شرکت واتس‌اپ در سال ۲۰۱۴، ۱۹ میلیارد دلار کسب کرد و از آن زمان تاکنون نیز با معرفی و افزودن قابلیت‌های جدید بدنبال جذب و حفظ طرفداران این پیام‌رسان بوده است. طبق تازه‌ترین آمار منتشر شده در ژانویه ۲۰۱۸، پیام‌رسان واتس اپ هم اکنون میزبان حدود ۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون کاربر فعال در ماه است.

برای مقایسه باید گفت بر اساس آمار، واتس اپ بالغ بر یک میلیارد کاربر فعال در جهان دارد این در حالی است که تلگرام ۲۰۰ میلیون کاربر فعال در ماه داشته است.

البته هنوز خبری که در وب سایت financialexpress آمده است، به صورت رسمی تایید نشده اما WABetaInfo که به انتشار اخبار حوزه فناوری در فضای مجازی مشهور است، به تازگی چنین خبری را منتشر و بدین وسیله کاربران زیادی را به دریافت این ویژگی جدید علاقمند و مشتاق کرده است.

  • منبع خبر : خبرگزاری ایسنا