یک شرکت دانش‌بنیان پلتفرمی طراحی کرد که می‌تواند ضمن افزایش سرعت، هزینه‌ها را در تولید اپلیکیشن برای مشتریان به حداقل برساند.

سعید مقدم آریایی، مدیرعامل این شرکت دانش‌بنیان، توضیح داد: هدف از راه اندازی این پلتفرم، به حداقل رساندن مدت زمان و کاهش هزینه‌های ب روزرسانی اپلیکیشن برای کسب و کارهایی است که نیازمند ارتباط بیشتر با مخاطبان خود هستند.

وی ادامه داد: همچنین رویکرد ما کمک و یاری به مجموعه‌هایی است که در حوزه نرم افزاری فعالیت می‌کنند، اما به هر دلیل نمی‌خواهند هزینه و زمان زیاد برای اپلیکیشن قرار دهند. پلتفرم ما می‌تواند ضمن افزایش سرعت، هزینه‌ها را در تولید اپلیکیشن برای مشتریان به حداقل برساند.

مقدم آریایی تصریح کرد: از امکانات این پلتفرم می‌توان به مواردی همچون مدیریت محتوا و تصاویر، خبرخوان اختصاصی، نوتیفیکیشن، فروشگاه فایل، کیف پول اختصاصی، امکان پخش زنده و امکان برگزاری مسابقات برخط اشاره کرد.

وی افزود: این نرم افزار طراحی اپلیکیشن، با ماژول‌های متنوعی که در اختیار ارائه دهندگان محتوای دیجیتال قرار می‌دهد، توانسته بستری فراهم کند تا مجموعه‌ها و تیم‌های تولید محتوا بتوانند با استفاده از قابلیت‌های مختلفی که این زیرساخت دارد، خدماتی نظیر مشاوره، سرگرمی، مسابقه، آموزش، شبکه اجتماعی و فروشگاهی را به عموم ارائه دهند.

مدیرعامل این شرکت اظهار کرد: محیط ساده و کاربردی به همراه قابلیت‌های فراوان توانسته است تولیدکنندگان محتوا را قادر کند محتوای مدنظر خود را به صورت یک نرم افزار مستقل یا به عنوان یک سرویس در قالب سوپر اپلیکشن‌های موجود در کنار دیگر اپلیکشن‌های کاربردی دیگر ارائه کنند.

وی تصریح کرد: ۵۵ فرصت شغلی در مجموعه ما ایجاد شده است. پلتفرمی که یک پنجم نمونه خارجی قیمت دارد، اما خدمات پس از فروش آن کاملاً در دسترس مشتریان داخلی است.

  • منبع خبر : ایمنا